Bukefalos 28 år!

Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår dig!
Jag har ett liknande problem just nu.
Ringer, får köplats med relativt lågt nummer, ändå ganska lång kötid. Jaja, väntar. Efter att ha haft köplats ett en stund så kommer meddelandet "Det är många som ringer just nu så vi kan inte ta emot ditt samtal. Prova att ringa senare eller maila oss på blabla@bla" och samtalet avbryts.
Va? Varför i hela friden fick jag stå i kö i en halv evighet för att få ett sådant meddelande!?

(Edit: Kom fram ganska snabbt andra försöket... vilket egentligen bara gör det mer konstigt.)
Åh, ja! Det är sjukt irriterande!
 
Hur svårt kan det vara att skilja på de och dem :arghh:!
Såg precis en artikel från en lokaltidning som skrev dem upprepade gånger där det ska vara de :crazy::arghh:

Instämmer. Läser jag en text där de och dem används fel frekvent irriterar jag mig så mycket på det att jag till slut inte minns vad texten handlade om. Det finns ju en enkel regel för att skilja de och dem åt!
 
Och just nu stör jag mig något ohyggligt på att jag inte lyckas hitta tävlingar till hösten :rage:

Sist jag letade tävlingar var 2008, att de uppdaterat systemen sedan dess var väl onödigt? :angel:
 
Och nu stör jag mig på att jag måste sitta och föra in vaccinationer och kontakta distriktet för att få mitt gröna kort digitalt... :turd: Herregud, känner mig som värsta stenåldersmänniskan just nu.
 
Jag letar gräsklippare och är därför inne på oändligt antal hemsidor i den kategorin.. Detta i sig är ett irritationsmoment, eftersom jag inte vet vad jag ska ha och det finns alldeles för många varianter att välja på..
Men..
Så har vi det som får min puls att galoppera.. Känner hur jag ilskan bubblar inom mig och jag vill bara skicka iväg telefonen i väggen..
Nämligen denna:
o110-0242.ashx

ALLVARLIGT?! :rage:
 
Jag letar gräsklippare och är därför inne på oändligt antal hemsidor i den kategorin.. Detta i sig är ett irritationsmoment, eftersom jag inte vet vad jag ska ha och det finns alldeles för många varianter att välja på..
Men..
Så har vi det som får min puls att galoppera.. Känner hur jag ilskan bubblar inom mig och jag vill bara skicka iväg telefonen i väggen..
Nämligen denna:
o110-0242.ashx

ALLVARLIGT?! :rage:

:rofl: Skitful, ja, men vad har den gjort för att förtjäna en :rage:? :D
 
Jag letar gräsklippare och är därför inne på oändligt antal hemsidor i den kategorin.. Detta i sig är ett irritationsmoment, eftersom jag inte vet vad jag ska ha och det finns alldeles för många varianter att välja på..
Men..
Så har vi det som får min puls att galoppera.. Känner hur jag ilskan bubblar inom mig och jag vill bara skicka iväg telefonen i väggen..
Nämligen denna:
o110-0242.ashx

ALLVARLIGT?! :rage:


Jag såg nog ut som ett levande frågetecken när vi var inne på trädgårdsavdelningen på närmsta varuhus och gräsklipparna i princip allihop ser ut som den. Vad är det för fel på de gamla hederliga röda som hette typ Klippo? :D
 
Som luttrad bisittare till barnkanalens småbarnsprogram borde ingenting förvåna mig längre gällande karakrärer i form av djur eller konstiga figurer. MEN jag stör mig något så grymt på programmet med små gulliga djur (som ska föreställa barn i förskoleåldern) som har sina talande små GOSEDJUR som föräldrar eller nannys/barnskötare... Jag blir provocerad. Varför i hela fridens namn???
Bing! Det har jag behövt kolla på en del också. Märkligt.
 
Jag AVSKYR den jävla automatiska FB-inställningen att inte "senaste" händelserna radas upp utan att jag måste aktivt välja "senaste" för att få flödet i kronologisk ordning :rage::arghh:!!
Extremt störande! :mad:
Men! Instagram är ännu värre. Där går det inte ens att fixa en kronologisk ordning. Eftersom jag inte fick upp saker jag ville se, missade en massa händelser och bara störde mig på att jag fick upp gamla saker hela tiden så fick jag helt enkelt sluta använda Instagram så som det är tänkt. Jag går ibland in på folks profiler för att uppdatera mig om deras liv men appens funktion är för mig helt förstörd.
:yuck: för FB (som äger Insta)
 
Extremt störande! :mad:
Men! Instagram är ännu värre. Där går det inte ens att fixa en kronologisk ordning. Eftersom jag inte fick upp saker jag ville se, missade en massa händelser och bara störde mig på att jag fick upp gamla saker hela tiden så fick jag helt enkelt sluta använda Instagram så som det är tänkt. Jag går ibland in på folks profiler för att uppdatera mig om deras liv men appens funktion är för mig helt förstörd.
:yuck: för FB (som äger Insta)

Det är helt jävla idiotiskt! :rage:
 
Jag stör mig på att tredörrarsbilar faktiskt existerar. Hittade precis en intressant Audi men näääädå, dörrjävlar! Tänker fan inte köpa nån skit där man måste kliva i och ur i tid och otid så andra kan sätta sig i baksätet :meh:
Och det stör mig som fan att jag haft körkort i två månader nu och fortfarande inte köpt bil :arghh: Alltid är det nånting och om en bil faktiskt verkar rätt jävla perfekt för mig så hinner den bli såld innan min bilköparhjälp ens kollat på skiten för att det ska ta sån jävla tid! :rage::arghh::turd:
 
Stör mig på mötet vi hade nu på eftermiddagen. Det tog 1 h för en person att komma fram till något som egentligen krävde 10 minuter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 171
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 336
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 955
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 361
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp