Bukefalos 28 år!

Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på människor som lyssnar reklamradio eller tittar på reklam TV och sen klagar på reklamen. Stäng av skiten vetja! :idea:;)
Jag tittar på tvprogram och när reklamen kommer på så brukar jag syssla med annat, tex mobilen, men just den där lilla melodin eller vad man ska kalla det ... :rage: Allt annat kan jag ignorera men den får mig alltid att haja till :meh:
 
Ingen störning men - störningarna handlar ju ibland om barn. Igår träffade jag motsatsen till störande ungar, en brittisk pojke på cirka sex. Han bor med sin familj på samma hotell som jag. Hans pappa presenterade sig direkt, på britters alltid lika artiga vis. Så presenterade sig cirka sexåringen och la till:

"Jag har en bror och en mamma också, de ligger och vilar uppe på rummet så du får gå dit om du vill träffa dem."

:D
 
Jag har en present till Mini-Me. Någonstans. På ett bra ställe. Som jag inte hittar. Jag stör mig som satan på det nu. Glörg...
 
27 ute o 26 inne, trots korsdrag. Under natten var det 9 ute o regn. Nu blåser det o är lagom mulet.
 
Stör mig på mitt långa jävla hår nu när det blåser storm ute. Kan inte borsta och fläta förrän skiten är torrt!
 
Helt rimligt att störa sig på, men ändå. Min jävla micro är för liten för att poppa popcorn i :rage: Jag måste öppna och flytta påsen stup i kvarten, annars blir den bränd, och dessutom bränns popcornen i den oavsett antal minuter... :meh::banghead:
 
Helt rimligt att störa sig på, men ändå. Min jävla micro är för liten för att poppa popcorn i :rage: Jag måste öppna och flytta påsen stup i kvarten, annars blir den bränd, och dessutom bränns popcornen i den oavsett antal minuter... :meh::banghead:

Vi har gått över till att poppa i kastrull :D Då slipper vi brända popcorn och vi slipper (nästan) alla opoppade som bara blir fler och fler tycker jag...
 
Just nu stör jag mig på mors dag hetsen med att köpa presenter till sin mor..
Båda mina syskon hade gjort det, men inte jag, för jag har inte råd just nu (och även om jag hade haft råd hade jag inte gjort det ändå...) då jag tycker det finns 364 andra dagar man kan uppskatta sina föräldrar på.
Men även om jag tänker så, kommer det ändå en liten skuldkänsla krypandes att jag var den enda som inte hade köpt något..... stör mig som fan på det... :arghh::arghh::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 233
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 736
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 825
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 344
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp