”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

oh ja lägret är bara öppet vissa helger , resten av tiden får ni vara heemma

var mets tänkt som en liten kick off , för å dra igång de som är lite tröga i starten liksom:laugh:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

vi fixar de där vet du:angel: överskottslagret o armens ärtsoppa på burk , bara öppna o värma , kan inte ens du misslyckas med även om du försöker :laugh:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

:D:D:D Säg inte det...jag är lika värdelös som kocka så som trädgårdsnissa.... till och med kaktusar dör en hemsk utdragen torrdöd i mina fönster...eller så gör jag pinan kort å rakt av dränker dom inom loppet av en vecka.....:o
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Förra gången hovis var här pysslade Rocket med detta...
Rocket2.jpg

Rocket3.jpg

Rocket4.jpg

Lite dålig kvalitet, använde min lilla mobilkamera...
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Låter lite omständigt men en klart sevärd syn misstänker jag:laugh:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

sötnöten :laugh: väldigt välupfostrad häst de där , klart de inte ska ligga skräp där hovis ska gå ju , :laugh:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Nu ska du inte försöka smita,är man van vid landstingets kaffe så tål man det mesta
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Ny trÅd Öppnad!

Ingen har skrivit pÅ en stund - sÅ jag tyckte det var ok tajming att bryta hÄr................ TrÅden skulle snart ha stÄngts.
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Ny trÅd Öppnad!

Ingen har skrivit pÅ en stund - sÅ jag tyckte det var ok tajming att bryta hÄr................ TrÅden skulle snart ha stÄngts.

Men hjälp!
Var hittar jag er nu då?:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 397
Senast: Askur
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
125 790
Senast: Bubban
·
Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
137 562
Kropp & Själ Nu har jag behov av bukes samlade medicinska kunskaper, jag hoppas att ni vill dela med er om ni har några teorier.... I våras sökte...
2
Svar
36
· Visningar
7 485
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp