”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Ni är så välkomna.. sängplatser finns till en 7-8 pers utan problem men med varierande kvalitet och bekvämlighet..

Vin och tilltugg finns för det mesta hemma... Kan utlova vildsvin i olika former.. finns det dessutom en grönsaksätare på gästlistan så är jag en jäkel på goda sallader...

Stallplats för gästande hästar finns också... Hagar finns det gott om....

Dessutom en viss vana hos värdinnan att anordna forumträffar....:D
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Jag anmäler mig bums! :bump:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Jag har heller aldrig någonsin varit på Ge-Kå's. Men jag vill så gärna någon gång, jag hänger gärna med på organiserad shopping och vinhelg :laugh:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Du är så välkommen:laugh:
Men nu är part 4 av tråden startad så gå dit istället!!
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Ledsen men jag skrattade så jag fick magknip efter din berättelse, den var målande:p Glad att det gick bra och att du och Ädle springaren återfann varandra:banana::banana:

Men jag skulle velat vara en liten mus i din ficka:angel:
 
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Vilka underbara stallkompisar du fått!!! Härligt med varma människor som bryr sig!:bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 397
Senast: Askur
·
Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
137 572
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
117 293
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp