allaminahastar

Trådstartare
Nyligen singel... säger bara det aldrig mer en icke häst intresserad tjej..
Undrar om man nån gång kommer träffa någon trevlig hästtjej som har samma intressen som en själv dvs:
Avel sport tävling och försäljning. Hopp o dressyr..
o livet med hästar med allt vad det innebär..
Var hittar ni era partners?
om man nu inte gillar att springa på krogen eller liknande...
 
Nyligen singel... säger bara det aldrig mer en icke häst intresserad tjej..
Undrar om man nån gång kommer träffa någon trevlig hästtjej som har samma intressen som en själv dvs:
Avel sport tävling och försäljning. Hopp o dressyr..
o livet med hästar med allt vad det innebär..
Var hittar ni era partners?
om man nu inte gillar att springa på krogen eller liknande...

Det gör du garanterat! Om jag vore dig så skulle jag söka bland bekanta hästvänner och där du vanligtvis är när du tränar/tävlar etc. Vänner har andra vänner! Nätdejta är ett annat alternativ.

Lycka till!
 
God morgon. Nästan så jag började bli sugen på popcorn till frukost idag...

Jag har flera förslag:
1. Skriv en kontaktannons i ett hästforum.
2. Sök till Bonde söker fru
3. Gör som folk gör mest: var uppmärksam i vardagen, dvs på jobb och fritidsintressen, och bland vänners vänner. Eller nätdejta.
 
Nyligen singel... säger bara det aldrig mer en icke häst intresserad tjej..
Undrar om man nån gång kommer träffa någon trevlig hästtjej som har samma intressen som en själv dvs:
Avel sport tävling och försäljning. Hopp o dressyr..
o livet med hästar med allt vad det innebär..
Var hittar ni era partners?
om man nu inte gillar att springa på krogen eller liknande...

Skriv till mig ;) haha
 
Vaddå förtäckt kontaktannons :D

Själv hittade jag min underbare sambo på jobbet. Han kunde ingenting om hästar men nu är han lika hästtokig som jag själv.

TS: Du rör dig redan i miljöer med 85 % kvinnor. Det dyker nog upp någon förr eller senare!
 
Hästkillar brukar då rakt inte ha några problem med att hitta tjejer.
De finns i stall.

Jag har hittat de förhållanden som fungerat bra på jobbet eller på utbildningar.
 
Nyligen singel... säger bara det aldrig mer en icke häst intresserad tjej..
Undrar om man nån gång kommer träffa någon trevlig hästtjej som har samma intressen som en själv dvs:
Avel sport tävling och försäljning. Hopp o dressyr..
o livet med hästar med allt vad det innebär..
Var hittar ni era partners?
om man nu inte gillar att springa på krogen eller liknande...
Ett tips är att du funderar på var hästintresserade tjejer brukar befinna sig, det kan ge en ledtråd om var du lättast hittar en partner med det intresset. Lycka till!
 
Försök vara hästtjej och hitta en hästintresserad kille.......

Häst för de fläska killar jag känner = mat.....

Eller att de kostar pengar..Om jag ska vara sån tycker jag inte att det borde vara svårt för en hästkille att hitta en hästtjej..Borde ju liksom krylla av dem med gemensamt intresse iom att man rör sig i snarlika kretsar. Är väl bara att hänga runt lite på närmsta klubb, tävlingsplatser etc

Vilken hästtjej skulle inte vilja ha en hästtokig kille..Drömmen liksom
 
Nyligen singel... säger bara det aldrig mer en icke häst intresserad tjej..
Undrar om man nån gång kommer träffa någon trevlig hästtjej som har samma intressen som en själv dvs:
Avel sport tävling och försäljning. Hopp o dressyr..
o livet med hästar med allt vad det innebär..
Var hittar ni era partners?
om man nu inte gillar att springa på krogen eller liknande...

Jag säger som @Mixoman, lokalisera var de befinner sig. Gå dit.

Men du har ju lyckats hitta till detta forum redan, så det klarar du nog på egen hand.
 
Vilken hästtjej skulle inte vilja ha en hästtokig kille..Drömmen liksom

Det är inte drömmen för mig. Jag vill absolut inte ha en hästintresserad sambo. Jag vill ha mina hästar för mig själv :p Men självklart är det en bonus om han inte är rädd för dem utan kan hjälpa till om det skulle krisa. Min sambo är perfekt. Han tycker om just mina hästar för att de är just mina och hjälper till när det behövs men han lägger sig inte i hur jag sköter dem och han springer inte i stallet om jag inte har bett honom om hjälp.
 
Som andra skrivit - det kan ju inte vara så svårt. Hästintresserad kille är ju drömmen för många inklusive mig själv. Men jag har ändå inte det som krav nu när jag dejtar.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 214
Senast: Lobelia
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 963
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 677
Senast: LovingLife
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 755
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp