Bukefalos 28 år!

Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

nej

har du haft en häst som stegrat varje gång ni ska rida(alltså nån gång under ridturen)?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

min gjorde det ett tag, ville inte gå ifrån gården. inget problem nu då hon gick omkull en gång och inte har rest sig sen dess.(dvs inte stegrat sen dess)

samma
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Hade ett sto som var lite speciell som kunde testa ibland, men inte varje gång. Hon hade alla möjliga saker för sig ibland, men var go ändå.

Har du ridit en häst som kissat på en ridtur?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

ja min förra kissade nästan varje gång på samma ställe:P var väl ett bra ställe att kissa på.. denna kissar ibland åxå.. valackar båda två..

samma
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Ja. Mitt första sto kissade vid grannen varenda gång hon var brunstig. Det fanns en liten söt shettishingst hon blev kär i där.
Å min fd valack stannade en gång under dom 6 åren jag hade honom. Han måste varit nödig :p

Har du ridit med graman?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

ja, men inget jag föredrar:-/ men var nån som var "bättre" än mig som sa att jag skulle de men kunde ju inte hålla reda på de:/ stackars häst:P

har du nån gång funderat på varför du håller på med hästar? som typ att man flyger av hela tiden å "varför fortsätter jag?"
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Nej. Har aldrig tänkt i dom banorna. La hästarna på hyllan i 5 år och började igen i våras men jag slutade pga psykisk ohälsa.

Har du klippt stubben på en fjording?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Ja, medryttarponnyn i Sverige är ju fjording så man har ju klippt manen ett par gånger:p


samma
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Nope, dock stubbade jag hästen jag hyrde från ridskolan när jag var 12 och när min faster kom för att sko frågade hon vem som hade klippt honom så fult :grin:

Har du ridit en baskir?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 745
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 265
Senast: Blyger
·
Anläggning Haft min foderhäst hos en kompis, nu ska han åka hem, Nu vill kompisen jag målar där lösdriften är, samt byter ut nån bräda. Kan jag då...
2
Svar
31
· Visningar
3 013
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 208
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp