Hingstråd

OK fler med tanke på det du skrev.
Norge:
Globus fra Jakobsgården
Tigull fra Kleiva

Danmark:
Keilir

Sverige:
Divar
 
Har en foderhäst efter Svadilfari Från Knytshyttan. Och har även ridit lite av Kolurs (foderhästen) systrar och bröder. Välresta, lätthanterliga, och underbart snälla. Fina och flotta gångarter och lättväxlade. Svadilfari är hingst nummer ett för mig och jag skulle lätt betäcka honom med mitt sto.
 
Har en foderhäst efter Svadilfari Från Knytshyttan. Och har även ridit lite av Kolurs (foderhästen) systrar och bröder. Välresta, lätthanterliga, och underbart snälla. Fina och flotta gångarter och lättväxlade. Svadilfari är hingst nummer ett för mig och jag skulle lätt betäcka honom med mitt sto.
Kul att du tycker det!:) han är precis såld till Tyskland :) vi har två avkommor kvar efter honom, varav en är inriden och den andra är 2. Den inridna är superkul och trevliga rörelser!:)
 
Lycka till, hoppas allt går bra! :D
Mozart från Sundsberg finns också, har arbetat mycket med honom och flera av hans avkommor. Han lämnar fina avkommor med långa, rejäla ben och ett superlynne :)
Prins är också grymt fin, det blir jättebra det där :)
 

Liknande trådar

Islandshäst Mitt sto på Island skall betäckas nu i vår. har inte helt bestämt mig för vem hon skall till. har 2 kandidater.. hmm ni kanske kan...
2
Svar
20
· Visningar
3 187
Senast: Mist
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Hingstarna stod i centrum på fredagseftermiddagen när den avslutande ridbedömningen på Landsmót hölls. Högst bedömd av...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: Gunnar
·
Islandshäst nu är det bestämt att två av stona ska betäckas i vår och jag är inte sen att leta efter pappor till blivande stjärnor ;) Tänkt om...
17 18 19
Svar
361
· Visningar
46 261
Senast: freyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp