Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som testat Barebells milkshakes? Är nyfiken på att prova men tyckte de var lite väl skitdyra om de är lika äckliga som deras proteinpudding :p
 
TC_VS_karamel_180gr_recht_WEB.png

Tonys chocolonely caramel sea salt riktigt god, särskilt dom stora salta flakes i.9/10

TC_VS_amandel_180gr_recht_WEB.png

TOnys chocoloely almond sea salt , synd att det var lite mörkare choklad hade varit bättre med mjölkchoklad men ändå god! 8/10
 
Är det någon som testat Barebells milkshakes? Är nyfiken på att prova men tyckte de var lite väl skitdyra om de är lika äckliga som deras proteinpudding :p

Hur kan du tycka att puddingarna är äckliga? :confused:
Choklad är väl sådär men kokos, vanilj och päron är ju vrålgoda :d

(Och för att svara på frågan så har jag inte sett deras shakes, måste leta!)
 
Hur kan du tycka att puddingarna är äckliga? :confused:
Choklad är väl sådär men kokos, vanilj och päron är ju vrålgoda :d

(Och för att svara på frågan så har jag inte sett deras shakes, måste leta!)

Jag TROR de finns här (Östersund) på ICA Kvantum, jag har för mig att jag såg dem bredvid deras puddingar. Jag kör med Propud och Ehrmanns dock, jag tycker de är godast.
 
Jag har sedan typ två år haft en rodnande missfärgning på ena kinden med en blek fläck i mitten - alltid antagit att det varit någon slags köldskada efter allt sjukt arbete ute med hästarna.
Nu jobbar jag inte utomhus längre utan i tokvarm inomhusmiljö - och det blev värre med all svett!
Rosig som sjutton. Lite alkisvarning nästan.

Har sedan bara två veckor tillbaka tvättat bort svett och suttit med ren honung i fejjan en kvart eller så typ varannan dag och skillnaden är makalös faktiskt. Bara en enda finne dessutom, trots att det är dags för mens - så HISS för honung! Do it! :D :banana:
 
Jag har sedan typ två år haft en rodnande missfärgning på ena kinden med en blek fläck i mitten - alltid antagit att det varit någon slags köldskada efter allt sjukt arbete ute med hästarna.
Nu jobbar jag inte utomhus längre utan i tokvarm inomhusmiljö - och det blev värre med all svett!
Rosig som sjutton. Lite alkisvarning nästan.

Har sedan bara två veckor tillbaka tvättat bort svett och suttit med ren honung i fejjan en kvart eller så typ varannan dag och skillnaden är makalös faktiskt. Bara en enda finne dessutom, trots att det är dags för mens - så HISS för honung! Do it! :D :banana:

Flytande eller fast honung?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
610
· Visningar
44 690
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 179
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 955
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp