Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
TC_VS_karamel_180gr_recht_WEB.png

Tonys chocolonely caramel sea salt riktigt god, särskilt dom stora salta flakes i.9/10

TC_VS_amandel_180gr_recht_WEB.png

TOnys chocoloely almond sea salt , synd att det var lite mörkare choklad hade varit bättre med mjölkchoklad men ändå god! 8/10
Var hittar du dom?
 
Jättemegahiss såklart :D
Som att äta kanelbulledeg utan att få ont i magen. Perfa. Godaste "pint-glassen" som finns. :d
Haha ja! Jag är lite förbryllad, det är länge sedan jag var så här kluven över en produkt. Den är väldigt god, kan vara snudd på to much. Men kan de bli för mycket av något så gott? :confused::rofl:
 
Jag avskydde cinnamon bun eller ja den smakade enbart kladdkaka... åt i en liten burk som gick att köpa via GB, kanske det som var problemet? Älskar verkligen kanelbullar.
 
Nu har de visserligen funnits där ett bra tag och alla skriver att de är så goda. Lite skeptisk mot basilika broccoli smakkombon men tänkte att jag skulle smaka. Till min besvikelse var de otroligt mjöliga i konsistensen och kladdade fast munnen ungefär som en klenare variant av jordnötssmör.
Smaken var inte heller någon höjdare först ett mischmasch av broccolibasilika sen smakar det bara kikärtsmjöl. Det märkligaste är dock kilopriset på dessa bollar, betydligt dyrare än motsvarande köttprodukter med cr 100 kr i kilopris. Varför är kilopriset på vegetariska allternativ oftast dyrare än köttallternativen när det gäller färdig/halvfabrikat? ologiskt när råvarorna är billigare att framställa, efterfrågan är stor....

inte imponerad, DISS på dem

177058.jpg
 
Nu har de visserligen funnits där ett bra tag och alla skriver att de är så goda. Lite skeptisk mot basilika broccoli smakkombon men tänkte att jag skulle smaka. Till min besvikelse var de otroligt mjöliga i konsistensen och kladdade fast munnen ungefär som en klenare variant av jordnötssmör.
Smaken var inte heller någon höjdare först ett mischmasch av broccolibasilika sen smakar det bara kikärtsmjöl. Det märkligaste är dock kilopriset på dessa bollar, betydligt dyrare än motsvarande köttprodukter med cr 100 kr i kilopris. Varför är kilopriset på vegetariska allternativ oftast dyrare än köttallternativen när det gäller färdig/halvfabrikat? ologiskt när råvarorna är billigare att framställa, efterfrågan är stor....

inte imponerad, DISS på dem

177058.jpg
Spännande, jag älskar dem ^^ Men jag kan hålla med om priset..:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 121
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 199
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 956
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp