Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte om den tagits upp i tråden men den där nya ginger pepsi Max! Jag älskar pepsi Max men försöker begränsa intaget till helgen och nu så tog jag fel och köpte den här guldfärgade varianten och den var god! Hiss!
 
Jag vet inte om den tagits upp i tråden men den där nya ginger pepsi Max! Jag älskar pepsi Max men försöker begränsa intaget till helgen och nu så tog jag fel och köpte den här guldfärgade varianten och den var god! Hiss!

Jag smakade den häromdagen och blev positivt överraskad. Jag dricker normalt inte läsk (för att jag inte tycker om det, framför allt inte cola) över huvud taget, men den här var överraskande okej!

Sen testade jag Barebells Creamy Vanilla-pudding nu i veckan (vet inte om just den varit uppe i tråden?). Alltså jag tycker att sådana puddingar i allmänhet är lite sisådär, chokladen är typ okej, men den här! Den hade jag nästan (!) kunnat byta ut vilken efterrätt som helst mot! Det hade jag inte alls förväntat mig, så det får bli en hiss från min sida.
 
Den här tråden är dålig för min karaktär. De senaste dagarna har jag testat två olika chips.

07340005404551.jpg_1488667167794_master_axfood_400



Jag hissar båda. :up:
Jag tycker de här hade lite för stark vinägersmak. Goda men lite för starka för mig
 
Daim bollen från delicato har ju redan vart uppe, men även jag dissar den. Lite smörig och samtidigt mjölig känsla av kladdet inuti. :down:
 
Ben & Jerrys Topped Salted Caramel Brownie får tyvärr en diss av mig :down: Toppen var god. Resten av glassen var liksom för svag i respektive smak så det blev bara nån konstig blandning av allt. Inte som det brukar vara att man känner varje smak liksom. Åt inte ens upp hälften.
topped-salted-caramel-brownie-detail.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 027
Senast: Sirap
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 013
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 903
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp