Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

Ja minst sagt udda att det skiljer så, trodde det var typ ett fast datum att det som är kvar då sänks till halva reapriset för att tömma bort det. Man har ju heller ingen koll alls om vissa sänker priset men inte andra. Har själv 9 mil tor till närmsta hööks så inte precis så att man bara svänger förbi på vägen. Har aldrig tänkt på hur länge deras rea brukar hålla på ifjor tycker jag det tömdes snabbt på webben i alla fall iår verkar det ju inte alls vara samma tryck på sakerna och väldigt mkt finns kvar fortfarande efter 1 veckas rea.
Irriterande också att inte de kan ha alla saker som ingår i rean på hemsidan även om det är slut på centrallagret så att man kan kolla lagerstatus i affärerna, var ju mkt saker som inte fanns på webben ens första dagen som det fanns massor av i butiken. Schabraken tex var där ju många fler sorter än vad som syns på webben, var ju i stort sett alla schabrak med bara några få undantag i butiken som reades så känns som stor chans att mkt kan finnas kvar men det går ju inte att se iom att de inte finns att kolla på webben.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Japp. 50% på alla schabrak, inget kostade 49.-
Fanns kanske 20st i stl full o 300st i stl ponny kvar.

Jag ville ha det bruna med rosa kant, men det var ju bara att glömma :(
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Idag var jag i annan hööks butik och där hade dom inte sänkt, så det var tydligen ren tur att jag var i Uddevalla igår då...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

kl

Jag shoppade lite igår, bettet är inte från hööks men benpyjamaserna och tränset är, bara tränset som var på rea dock fast hade ett fullt bonuskort så det blev billigt och bra ändå!

6e13dd2ae34a11e29a0d22000a9f1320_7.jpg
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

kl
Igår kom äntligen mitt paket, beställde förra tisdagen, och här kommer lite bilder:)


capture software

Tröjan passade (stl L) trots att jag har stl 36-38 i vanliga fall, sitter dock inte tight men kommer nog funka bra utanför västen.
Byxorna var ganska smala i knäna, men materialet kändes skönt så det lilla får jag stå ut med.
Piken var i största laget, men kommer funka utmärkt i stallet.


pc screenshot

Ridtäcket kändes tjockt och det kommer nog passa perfekt (ej provat än):)


img

Stigbyglarna = :love:
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Köpte sådana stigbyglar i höstas plus extra fotplattor att matcha med. :love:
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag ville ha det bruna med rosa kant, men det var ju bara att glömma :(
Fick med det sista sådana i stl Full på reans andra dag, i en av stockholmsbutikerna, fast jag egentligen var ute efter någonting helt annat. Blir alltid en massa ponnyschabrak kvar :crazy:

Fick även med ett Gold Medal-träns, rundsytt och med bred nosgrimma. Bra passform och framför allt riktigt bra läder.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

I Örebro har de inte heller sänkt schabraken till 49kr.
Dock fanns det bara massa ponny kvar..
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Inte i Malmö heller. Körde förbi på vägen till Falsterbo och köpte ett Tornado-täcke (på rean) som jag lagt undan, sista i storlek 145. :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

De kommer inte att sänka förrän i augusti tragiskt nog, det var ett missförstånd som gjorde att en butik sänkte. Så sannolikheten lär ju inte vara så stor att det finns något roligt kvar då.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag gillar också det tränset! Men fegade lite och köpte inte, men det klär din häst:)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Enkelt att fixa, jag har lämnat in nästan alla mina träns till en sadelmakare som öppnat sömmen, tagit bort snokfästet och sytt ihop igen. Kostade typ 40 kr/träns.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Finns ingen vettig här. Bara skomakare och det gör jag inte om, blev gräsligt!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Troligen för att ingen orkat bry sig om copyrighten förrän nu. Enda gången man får lägga upp någon annans bild är om man har den personens godkännande att göra det (helst skriftligt så det inte blir några problem).
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: hamilton1
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 290
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 516
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 717
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp