Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

När ja köpte mitt fanns iaf 2 i den storleken. Tog själv 11,5 så har man tur finns det andra kvar. Va i Norrköping ja köpte mitt.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

kl

Kollade lite snabbt efter smidiga stallbandage som kan tänkas täcka halva knäet också, någon som har dessa och vet hur de är i storleken?

690118_01_51d15cb6e087c35c9ea26688.jpg


Min pålle har fått underliga liggsår på vänster fram, de dök upp nu bara den seaste veckan, inte mindre spån än vanligt eller något. Så han har väl hittat en ny sovstil som är väldigt mysig O_o Ska testa att spåna upp ännu mer men om det inte hjälper så kanske jag provar med någon form av skydd istället.

img_2898_51d15785e087c35cb0c1b5bb.jpg
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Hade vägarna förbi Hööks i Uddevalla på semestertripp och fyndade två schabrak för 49 kr st idag. Alla rea schabrak kosta 49 kr o det fanns massor...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Har de alltså sänkt i butikerna nu ? Var det bara shabraken som var sänkta eller även andra reagrejor ?
Reagerade när jag hållit koll på webben att det är inte mkt som är slut även om rean redan hållit på en vecka.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag åkte dit idag, eftersom jag de schabraken jag ville ha var slut på webben. De skulle finnas i lager i butiken, men icke. Endast i stl ponny :(

Kom därifrån med ett annat schabrak (brunt med guldkant), senskydd stl shettis (som jag tror kmr vara för stora tyvärr), tre hoppluvor (20.-/st), två halsar (en termo en fodrad regn, 25.-/st), en rosa brösta stl ponny (tills när dottra går upp en ponnysize el ngt. Men va fan, den kosta 20.- så jag kunde inte låta bli).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Vad kostade det bruna shabraket ? Frågan är har de sänkt priserna i butikerna men inte på webben ? Blir ju lite fundersam på om det är så att de bara sänker i butikerna eller om man verkligen ser att de sänker på webben också ? Det jag har span på inför om det finns kvar om de sänker ytterligare finns än så länge både i butiken och på webben men fortfarande inget sänkt pris synligt på webben.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

På den Hööks jag var på hade de inte sänkt ngt annat än det på webben. Nu kollade jag inte ridkläder, letade endast igenom hästgrejerna, men det var samma. Luvorna och halsarna hittar jag inte på webben längre. Fanns även ett tjockt grönt stalltäcke (Mirage? har ett brunt, vill minnas att de hette så) för 99.- men det var i 105, och såg ut att vara ruskigt stort i stl. Annars hade det också fått följa med hem.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Betalade du alltså typ 130:- eller något liknande för det bruna shabraket och inte 49:- som ovanstående sa att shabraken var sänkta till ? (Köpte samma fast marinblått första dagen på rean och om jag inte minns fel var det väl 50% på 279:- eller liknande då). Försöker som sagt lista ut om de sänkt shabraken i butikerna enligt vad som skrevs tidigare i tråden.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Kan säga att det bruna (med guldkant) schabraket kostade 49 kr där jag va idag. Även JH schabraken kostade 49 kr.
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Kan säga att det bruna (med guldkant) schabraket kostade 49 kr där jag va idag. Även JH schabraken kostade 49 kr.

Hmmmmm skall man behöva göra en liten utflykt imorgon alltså tänk om de kunde se till att dumpa priset på resten på vill ha listan också har ju inte tid att ligga och flänga fram och tillbaka men väntar man lär ju alla schabrak vara borta om de inte redan är det samtidigt är det ju jättekul om man kör in och just den butiken inte har sänkt dem...........
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Förrästen var var det du var, såg nu att det inte står i vilken ände av landet du bor så kanske är det tom samma butik som jag har i närheten..........
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag va i Uddevalla! :) Dock bor jag inte där men hade vägarna förbi. Dom hade kvar en hel del saker som inte finns kvar på hemsidan. Ska ev till annan Hööks butik imorgon då jag måste köpa en grimma :D ska kika om den butiken sänkt sina priser med.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Enligt min vän som jobbar på hööks i hbg så har de inte sänkt några reapriser och de har inte fått order på att göra det från huvudkontoret.
Konstigt att vissa butiker själv kan sänka priser och andra måste vänta på klartecken att göra det?
:(
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Så är det vid varje rea att vissa butiker rear halv reapriset tidigare än andra. ;)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: hamilton1
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 289
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 516
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 714
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp