Bukefalos 28 år!

Höstföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sen jag har börjat kunna äta mer så har min mage växt:eek: Provade hålla inne magen (ni vet som man egentligen alltid gör) och det var fortfarande värsta magen!:nailbiting:
 
Sen jag har börjat kunna äta mer så har min mage växt:eek: Provade hålla inne magen (ni vet som man egentligen alltid gör) och det var fortfarande värsta magen!:nailbiting:
Haha! Vänta bara:angel:
Fast jag tycker det är trångt i min mage med, är superhungrig eller jättemätt hela tiden och då kan jag ju inte skylla på att det är något som direkt tar plats såhär i slutet av v 4...:angel: Men känner mig ändå uppsvälld och större än vanligt!
 
Haha! Vänta bara:angel:
Fast jag tycker det är trångt i min mage med, är superhungrig eller jättemätt hela tiden och då kan jag ju inte skylla på att det är något som direkt tar plats såhär i slutet av v 4...:angel: Men känner mig ändå uppsvälld och större än vanligt!

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Igår när jag tog på mig ridbyxorna märkte jag att de inte var särskilt lösa i magen, direkt oskönt.:crazy:
 
Hur går det för er?
Nu är det v 5 här, känns som om det borde vara minst det dubbla, vill att det ska gå fort nu fram till v 12. Sedan får det gärna gå långsamt igen:angel:
 
Eftersom jag mått så dåligt så vet typ alla redan (svårt att dölja när man varit sjukskriven och svimmar och spyr hela tiden) så kan lika gärna skriva här också.
Hoppas att det kommer att gå bra att komma tillbaka till jobbet imorgon, håller på dö av tristess hemma och är sjukt lättirriterad på sambon hela tiden :angel:


September
1 - Emtherlia, första barnet
3 - Bedott, första barnet
14 - queeniida, andra barnet
14 - Blåbär, andra barnet
20 - Nixehen, första barnet
24 - Lakritsnapp, första barnet
29 - Guldaskig, första barnet

Oktober

11- Turbofling, fjärde barnet
17- Ainon, första barnet

November

17 - Hogstorp, första barnet
26 - Jordgubblime, första barnet
 
jag går in i v 7 nu och har redan svårt att hitta byxor i garderoben som passar, jag har bara tajta byxor sedan innan så allt går bort just nu typ... mina vinterridbyxor gick dragkedjan sönder på igår... tur det börjar bli vår så jag kan ha ett par andra ridbyxor som är lite större...
lyx-problem känns det som, är otroligt glad över att vara gravid äntligen :)
försöker att njuta av allt, mår fortfarande jättebra, är pigg och känner mig precis som vanligt, förutom att jag är med hungrig tuttarna växer och ömmar samt magen är svullen :)
 
Eftersom jag mått så dåligt så vet typ alla redan (svårt att dölja när man varit sjukskriven och svimmar och spyr hela tiden) så kan lika gärna skriva här också.
Hoppas att det kommer att gå bra att komma tillbaka till jobbet imorgon, håller på dö av tristess hemma och är sjukt lättirriterad på sambon hela tiden :angel:


September
1 - Emtherlia, första barnet
3 - Bedott, första barnet
14 - queeniida, andra barnet
14 - Blåbär, andra barnet
20 - Nixehen, första barnet
24 - Lakritsnapp, första barnet
29 - Guldaskig, första barnet

Oktober

11- Turbofling, fjärde barnet
17- Ainon, första barnet

November

17 - Hogstorp, första barnet
26 - Jordgubblime, första barnet

Grattis vad roligt! :) (kikade bara in i den här tråden)
 
Har ni några roliga tips på hur en kan spara minnen från graviditeten, ni vet typ ta bilder på magen en gång i veckan eller liknande? Det är det enda jag kommer på:angel: Men skulle vilja gärna något roligt med det, kanske något lite mer nytänkande;)
 
Har ni några roliga tips på hur en kan spara minnen från graviditeten, ni vet typ ta bilder på magen en gång i veckan eller liknande? Det är det enda jag kommer på:angel: Men skulle vilja gärna något roligt med det, kanske något lite mer nytänkande;)

Jag gjorde inget sånt. Tog några selfies på måndagmornar pga bra spegel utanför rummet där vi hade enhetsmöten, haha. Vi hade en gravidfotografering inbokad - men kiddot sabbade planen genom att envisas med att komma 3 veckor före BF och föddes dagen innan fotograferingen :rofl:
 
Jag gjorde inget sånt. Tog några selfies på måndagmornar pga bra spegel utanför rummet där vi hade enhetsmöten, haha. Vi hade en gravidfotografering inbokad - men kiddot sabbade planen genom att envisas med att komma 3 veckor före BF och föddes dagen innan fotograferingen :rofl:
Haha, typiskt! "Ingen ska minsann ta bilder på mig innan jag är född!";)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
540
Senast: Mineur
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 623
Senast: Shixle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 767
Senast: jemeni
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp