Bukefalos 28 år!

Inbördes pladdertråd

Sv: Inbördes pladdertråd

:angel::bump:En liten TERRORIST kommer med största sannolikhet att hitta HEM till Sanslösingen med sin matte.:angel:Blir nog ngn till SALU till överkomligt pris snart efter jul.Då KRISEN med stort k drar in över svea rike på FULLASTE allvar:eek::eek::eek:DUKTIG CaManen ,bra artikel i KAMRATPOSTEN:bow:SKRIV MER:love:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Ska skriva om alla mammors mamma - Pretty Polly. Ansvarig både för den Sanslöse och 84:orna Arcus och Dollar Hill. Men först måste jag koncentrera mig på mina kemiska övningar.

Kemiske Ali:cool:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Hur går det med husköpet? Inget nytt?

Hjälp, såg precis ute till höger i "Just nu i forumet"-spalten, "Halm som ENDA foder!" Det är kanske en idé!

Det går uselt på gårdsfronten! Deprimerande fel årstid ... Men det är typ ändå en massa gårdar till salu i skåne men inget intressant. Det finns i stort sett inget till salu i södermanland så det ger ju lite hopp om att vi kan sälja till bra pris till våren. Och jag har ju fått en egen ridbana i veckan så det höjer ju stämningen lite ... Och kanske intresset för vår egen gård när det blir dags att sälja...

Har faktiskt funderat på detta med halm ... Jag har bla en fbl val på 170 som ser ut som en "ballong på tandpetare". Han har en hals som en dressyrhingst, fettvalkar på ryggen, revbenen är begravda i fläsk och är i dagsläget så fet att vi har fått skaffa en xxx-vid sadel för extremfeta ponnyer! Han får dessutom ytterst lite kraftfoder och lever nästan enbart på hösilage. Men så har vi också hösilage med supervärden ... :D Och vem sa att fullblod är svårfödda ... :angel:

Kul att höra att Sune är på bättringsvägen! Och grattis till igångskrittningen ... :D Du kan ju vänta till feb när det verkligen är bra väder ... :p
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Det kommer ett program på TV 4 kl. 19:20 ikväll (söndag d.30/11), som man egentligen bör undvika, men som nog är ett måste. Tanten, som har gjort det har tidigare visat sig vare ett otrevligt bekanntskap för sossarna och blir säkert inte trevligare för oss.. fast sämst för travfolket, som jag har förstått det.
 
Sv: Inbördes pladdertråd

:angel::bump:En liten TERRORIST kommer med största sannolikhet att hitta HEM till Sanslösingen med sin matte.:angel:Blir nog ngn till SALU till överkomligt pris snart efter jul.Då KRISEN med stort k drar in över svea rike på FULLASTE allvar:eek::eek::eek:

Inte tror du att någon ägare är så förvirrad att dom säljer en avkomma efter Terro? (åtminstone inte till ett pris som en vanlig dödlig kan lösa) Årets hetaste hingst!:love:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Som sagt, GOD JUL på er alla!

God Jul! Från en supersnorig Camilla som varken orkar äta eller dricka.:eek:


... och stackars dig! Julen handlar ju tyvärr ganska mycket om att "äda go mad", eller hur! :p Själv är jag proppmätt, ligger och jäser i soffan och läser "Den hemliga kocken", vilken jag verkligen rekommenderar till alla som har något intresse av vad de stoppar i sig! Själv köpte jag en jättefin ekologisk skinka i år, tog fram den i morse för att grilljera och upptäcker något snopet att jag i stressen köpt en okokt! Så fort skicka iväg en kompis att handla en ny ... färdigkokt och tyvärr oekologisk. Men jag ska koka den andra i morgon och ha heela julen för mig själv! :laugh:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Jag skulle ha bombat på julafton men jag fick kalla fötter när jag hörde väderleksrapporten på Radio Kristianstad och åkte in i tisdags fast jag mådde som en korv. Det är därför jag mår så uselt nu. Men min sötgranne är här och gör rent åt mig nu så till kvällen kan jag nog äta min julmiddag och dricka min julchampagne!

Tack alla som har oroat er! För när jag inte orkar äta - då är jag sjuk!:devil:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Hoppas du mår bättre nu camilla! Kan ju inte missa julmaten!!! :eek:

Får komma och hälsa på en annan gång när du är friskare då kanske!!

Krya på dig!!
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Kan hälsa Camilla från Valpizen. Han sa att han gärna kunne ha ätit din julmat.
 
Sv: Inbördes pladdertråd

:DCaManen är nog den ende han hade fått åka till,(förutom sin mormor):laugh:CaManen FÖRSTÅR precis med vilken otrolig sensitivitet en valp av denne dignitet måste hanteras.:eek::eek::eek::love::love::love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 485
Senast: Habina
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 250
Övr. Hund Jag har en något ängsligt lagd kh collietik på 3,5 år, kastrerad. Hon har varit i familjen i två år. Hon kan upplevas ”tråkig” för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 786
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hej! Har fått reda på att jag har en kronisk ögonsjukdom som tyvärr kommer att påverka mig resten av livet. Har extremt torra ögon som...
2
Svar
27
· Visningar
3 301
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp