Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du och jag @Singoalla , du och jag fast jag har inget skav av att säga att jag har ett stort behov av sex. Sex morgon, middag och kväll och lite hångel däremellan vore ju perfekt typ, fast då måste man ju nästan ha en sån där :eek: Sambo :nailbiting:

Det är smidigt med en sambo ;) speciellt en som jobbar hemifrån och man själv slutar tidigt, då kan man ligga på lunchen och lite snabbisar här och där :angel:
 
Vi har väl mer eller mindre brytit kontakten. Hon var lite osäker på vad hon kände och kände att hon inte orkade/ville spendera mer tid 40 mils resa enkel väg i några veckors tid för att ta reda på om det kan bli nåt mer. Hon hoppades väl på att hon skulle känna det när vi träffades. Men så blev det inte, och tydligen hade hon bara känt så med en kille tidigare. Jag är väl benägen att hålla med om att det skulle bli svårt då hon hade typ 100 kompisar och kände att hon inte hann med att träffa dom när hela helger skulle försvinna på att träffas.

Jag har fortfarande kontakt med den långa tjejer som bor ca 30 mil ifrån. Men avstånd känns alltid komplicerat. Men kanske ska fråga om dejt när jag ska dit på dop om 2 veckor :).
Men du kan väl också åka de 40 milen om du vill träffas? Men det kanske inte var avståndet som var största problemet. Ibland utvecklas det ju inte som man vill.
 
Du vill att män ska svara om de vill ha KK eller tillfälligt sex?
Jag missförstod nog vad det var du tyckte redan var klarlagt. Vad jag vet har ingen här provat att vara så rakt ut med att specificera direkt på tinder att man letar efter kk och misslyckats. Personer har sagt att det inte alls är så lätt att hitta kk (men då tycks det vara att det ska ske i deras naturliga dejtingflöde).
 
Vad jag vet har ingen här provat att vara så rakt ut med att specificera direkt på tinder att man letar efter kk och misslyckats. Personer har sagt att det inte alls är så lätt att hitta kk (men då tycks det vara att det ska ske i deras naturliga dejtingflöde).

Nu har jag aldrig använt tinder, men väl andra ställen och jag är rak med vad jag söker, vad jag vill, vad jag gillar och likt förbaskat så är det ingen enkel match att finna en seriös kk och nä, speciellt ful eller oattraktiv är jag inte för det manliga släktet.
 
Nu har jag aldrig använt tinder, men väl andra ställen och jag är rak med vad jag söker, vad jag vill, vad jag gillar och likt förbaskat så är det ingen enkel match att finna en seriös kk och nä, speciellt ful eller oattraktiv är jag inte för det manliga släktet.

Då rekommenderar jag att du prövar tinder! Sen är det kanske så att det kan variera beroende på vart man bor. Jag bor i Stockholm, kanske är det annorlunda om man inte är i en större stad?
 
Jag missförstod nog vad det var du tyckte redan var klarlagt. Vad jag vet har ingen här provat att vara så rakt ut med att specificera direkt på tinder att man letar efter kk och misslyckats. Personer har sagt att det inte alls är så lätt att hitta kk (men då tycks det vara att det ska ske i deras naturliga dejtingflöde).
När du påstår att män har svårt att hitta kk handlar det om män som är raka med att dom söker kk eller män som tycker "det ska ske i deras naturliga dejtingflöde"?
 
Oj, är det inte jobbigt? Jag har nog aldrig gått runt och värderat folks utseende på det sättet, och skulle tycka att det var vansinnigt jobbigt om jag visste att nån gjorde det om mig. Om jag dejtade nån som tyckte att den egentligen var lite för snygg för mig, eller som oroade sig för att kompisarna skulle tycka det, skulle jag bli helt sanslöst ledsen om jag fick veta det.

Det närmaste jag kommit är väl att jag träffat män där jag tänkt "varför är han intresserad av mig, han är ju SÅ snygg?" men det handlar ju om mina tankar om mitt eget utseende.
Jag tror att jag gör en ganska omedveten värdering av utseende i alla möten jag hamnar i, och att sedan ta det vidare brukar väl närmast resultera i ganska fåniga tankelekar. Typ "vem skulle jag helst gifta mig med på jobbet", "vem skulle jag helst gå på fest hos", "vem är snyggast" osv osv. De jag varit ihop med/dejtat har jag ju inte primärt valt pga utseende. Jag tror jag värderar samstämmighet, vänlighet, kvalitén i interaktionen långt högre än att vara i samma liga snygghetsmässigt. Dock ska jag inte sticka under stol med att jag faktiskt på något plan gör den värderingen. Men liksom, skulle aldrig säga nåt i stil med "Gud vad konstigt att det blev du och jag, jag som är så mkt mer hot än du", det är ju vidrigt. Däremot är det möjligt att jag hade svarat ärligt på rak fråga, men det får man känna av beroende på situation och person. Har aldrig varit med om att den diskussionen kommit upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
528
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
14 089
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 254
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Börja rida
  • Ridskoleryttare
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp