Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl:

Jag bor på landet i Norrland med ett extremt skralt utbud på singelmän, så nej tinder är inte aktuellt.
Finns det inga singelmän så kan det nog blir svårt att hitta KK, det kan jag köpa. Hela mitt exempel finns det såklart undantag från pga personliga omständigheter eller smak.
 
Jag tror inte att det skulle funka så bra att skriva så rakt ut nej.
Okej du gissade bara , trodde du gick efter erfarenheter du hört om men då förstår jag :)

Konstigt att när tjejer säger att dom söker kk och tycker det är svårt så tycker du dom ska prova andra formuleringar men när killar söker på exakt samma sätt som tjejerna gör och tycker det är svårt tror du det är dömt att misslyckas om dom gör annorlunda

Du har olika krav på tjejer och killar --> när tjejer har svårt hitta kk ska dom försöka på andra sätt och vara tydliga för vad är problemet liksom men när killar har svårt när dom gör på exakt samma sätt som tjejerna gissar du att det inte skulle funka bra för dom att göra annorlunda och vara tydliga så varför ens försöka typ

Spännande att du låter killar komma undan med precis samma grej som du tycker är ett enkelt "problem" att fixa hos tjejer!! :)
 
Okej du gissade bara , trodde du gick efter erfarenheter du hört om men då förstår jag :)

Konstigt att när tjejer säger att dom söker kk och tycker det är svårt så tycker du dom ska prova andra formuleringar men när killar söker på exakt samma sätt som tjejerna gör och tycker det är svårt tror du det är dömt att misslyckas om dom gör annorlunda

Du har olika krav på tjejer och killar --> när tjejer har svårt hitta kk ska dom försöka på andra sätt och vara tydliga för vad är problemet liksom men när killar har svårt när dom gör på exakt samma sätt som tjejerna gissar du att det inte skulle funka bra för dom att göra annorlunda och vara tydliga så varför ens försöka typ

Spännande att du låter killar komma undan med precis samma grej som du tycker är ett enkelt "problem" att fixa hos tjejer!! :)

Jag har inte andra krav jag tror bara inte det funkar lika bra, förstår ärligt talat inte hur du menar. Jag tror inte att en kille som skriver att han bara söker kk kommer få lika lätt att hitta en kk som en tjej som gör det. Det har inget att göra med att JAG har olika krav, det beror på att jag tror att det skulle mottagas olika. Varför du väljer att tolka det som att jag ställa krav vet jag inte.
 
Jag blev ghostad förra veckan... Jag träffade en kille i Sthlm när jag var där senast, vi hånglade i en park och har hörts sedan dess. Vi hade bestämt att han skulle följa med mig på festival en dag i helgen som var, och så hade jag bokat hotell, så fixade ett dubbelrum om han inte skulle orka åka hem (han bor i Enköping). Märkte när jag var nere i Göteborg under EM att han tog längre tid på sig att svara, men han verkade ändå se fram emot att vi skulle träffas. Men förra veckan slutade han svara helt på snapchat, så då skickade jag ett sms, men fick inget svar på det heller. Så då provade jag ringa, men han tryckte bara bort mig. Detta skedde alltså inte under samma dag utan under en vecka ungefär. Så jag bet i det sura äpplet, avbokade hotell och bokade tåg istället för att ta bilen ner och var sur hela helgen. Nu känns det okej, men jag blev besviken då det var första gången på väldigt länge som jag faktiskt gillade någon.
Jaja, bara att dejta vidare!
 
För att sammanfatta hela KK diskussionen så kan man nog säga att de flesta av oss i den här tråden anser att det är ungefär lika svårt att hitta en bra KK som att hitta en bra monogam partner (som någon tidigare nämnde). Eftersom relationer ofta är komplexa och det är många saker som ska stämma mellan två människor för att båda ska få ut det dom önskar av relationen på ett bra sätt.

Att pippa i sig är väl inte rocket science. Men givande ömsesidiga relationer är fasen det.
 
Jag blev ghostad förra veckan... Jag träffade en kille i Sthlm när jag var där senast, vi hånglade i en park och har hörts sedan dess. Vi hade bestämt att han skulle följa med mig på festival en dag i helgen som var, och så hade jag bokat hotell, så fixade ett dubbelrum om han inte skulle orka åka hem (han bor i Enköping). Märkte när jag var nere i Göteborg under EM att han tog längre tid på sig att svara, men han verkade ändå se fram emot att vi skulle träffas. Men förra veckan slutade han svara helt på snapchat, så då skickade jag ett sms, men fick inget svar på det heller. Så då provade jag ringa, men han tryckte bara bort mig. Detta skedde alltså inte under samma dag utan under en vecka ungefär. Så jag bet i det sura äpplet, avbokade hotell och bokade tåg istället för att ta bilen ner och var sur hela helgen. Nu känns det okej, men jag blev besviken då det var första gången på väldigt länge som jag faktiskt gillade någon.
Jaja, bara att dejta vidare!

Meh. Fy fan vad ruttet. Att vuxna människor inte kan bete sig bättre.
 
Jag säger tvärtom på det. De allra flesta män söker kvantitet, inte kvalitet eller så söker de instant förhållande, så att hitta någon intressant (och som tycker en själv är intressant) som vill vara kk och inte bara ha ett ons är Hur. Jävla. Svårt. Som. Helst!

Fast nja, jag har inte riktigt samma uppfattning. För enligt min erfarenhet vill de flesta killar ligga igen. Varför skulle man inte, oavsett kön, inte vilja ha en repris med ett bra ligg? ;)

Och nej, jag tror verkligen inte att min uppfattning beror på att jag är fantastisk i sängen:p Har mer än en gång fått höra att jag är ego:angel:
Däremot är jag rätt kräsen och har oftast haft kontakt ett tag innan vi hamnar i säng. Men så är jag nog ingen man direkt lätt blir kär i. Så jag är bra på kk förhållande men någon riktiga relationer är visst inget för mig.
 
Fast nja, jag har inte riktigt samma uppfattning. För enligt min erfarenhet vill de flesta killar ligga igen. Varför skulle man inte, oavsett kön, inte vilja ha en repris med ett bra ligg? ;)

Då har vi olika erfarenheter och jag är enligt utsago från de som haft förmånen exceptionellt bra på sex, men jag ligger inte med de som söker enbart ons och dylikt, så de vet ju inte vad de går miste om iofs.

Jag måste ju tro på vad de säger när de säger att de inte söker mer än ett tillfälligt ligg och baserat på det så vill de flesta ha kvantitet.
 
Då har vi olika erfarenheter och jag är enligt utsago från de som haft förmånen exceptionellt bra på sex, men jag ligger inte med de som söker enbart ons och dylikt, så de vet ju inte vad de går miste om iofs.

Jag måste ju tro på vad de säger när de säger att de inte söker mer än ett tillfälligt ligg och baserat på det så vill de flesta ha kvantitet.

Jag har samma uppfattning som @detordnarsig Att män ofta vill ses igen. Sen vet jag ju inte om det beror på vilken typ av män jag ligger med, jag är inte så mycket för ons själv. Men jag har nog faktiskt aldrig varit med om att någon sagt "inatt men inte fler gånger."
 
För att sammanfatta hela KK diskussionen så kan man nog säga att de flesta av oss i den här tråden anser att det är ungefär lika svårt att hitta en bra KK som att hitta en bra monogam partner (som någon tidigare nämnde). Eftersom relationer ofta är komplexa och det är många saker som ska stämma mellan två människor för att båda ska få ut det dom önskar av relationen på ett bra sätt.

Att pippa i sig är väl inte rocket science. Men givande ömsesidiga relationer är fasen det.
Eller så gör du som jag och blir KK med din vän! Och hans flickvän... :o:D
 
jag har nog faktiskt aldrig varit med om att någon sagt "inatt men inte fler gånger."

Snackar en hel del innan jag träffar någon och frågar ganska grundligt vad de söker/är intresserade av och då brukar de flesta inte söka en seriös kk, utan mer nån att ha kul med "för en stund" när de är i närheten och sånt är inte min grej och eftersom det inte är det, så kommer sådana inte vidare till en träff irl.

Sållingen från mitt håll är tämligen hård alltså.

Hur som, så är senaste dejten inne på det mer seriösa spåret och vi klickade bra, så han lär jag träffa fler gånger ;)
 
Jag snackar med folk innan jag träffar dem och ligger som sagt inte med de som säger sig söka ons, så den frågan är en ickefråga.

De som jag har sexat med, vill "alla" ha mer såklart, för jag är en grymt bra sexpartner ;)
OK. Ja då är det deras förlust om de så benhårt vill ha just en gång.
 
Då har vi olika erfarenheter och jag är enligt utsago från de som haft förmånen exceptionellt bra på sex, men jag ligger inte med de som söker enbart ons och dylikt, så de vet ju inte vad de går miste om iofs.

Jag måste ju tro på vad de säger när de säger att de inte söker mer än ett tillfälligt ligg och baserat på det så vill de flesta ha kvantitet.
Nej, jag har nog i de flesta fall också haft diskussion om att det är kk eller liknande som varit meningen med relationen. Men även där det inte förkommit något försnack så att säga så har det iaf för mig varit "vanligt förekommande" att killen velat träffas igen.

Men intressant med olika erfarenheter :)
 
"DU HAR MYCKET ATT LÄRA....
Lite socialt inkompetent - jag skulle vilja säga att du är ordentligt hjärntvättad av den nazistiska och fascistiska 7-klövern och mycket socialt inkompetent. Mycket dåligt påläst om SDs partiprogram, lyssnar bara på hörsägen och läser förljugna svenska tabloidtidningar, ser på SVTs falska skit.

Du skulle behöva en riktig DOMinant och mycket erfaren Man och MasterBull minst 55+, som lär upp dig, tränar dig, fostrar dig, läxar upp dig, utvecklar dig och verkligen förädlar dig extremt sexuellt till den undergivna kukhungriga knullslynan och 3-håls kåta gratishora du innerst inne är...."

På tal om att det skulle vara lätt att hitta kk :p
 
"DU HAR MYCKET ATT LÄRA....
Lite socialt inkompetent - jag skulle vilja säga att du är ordentligt hjärntvättad av den nazistiska och fascistiska 7-klövern och mycket socialt inkompetent. Mycket dåligt påläst om SDs partiprogram, lyssnar bara på hörsägen och läser förljugna svenska tabloidtidningar, ser på SVTs falska skit.

Du skulle behöva en riktig DOMinant och mycket erfaren Man och MasterBull minst 55+, som lär upp dig, tränar dig, fostrar dig, läxar upp dig, utvecklar dig och verkligen förädlar dig extremt sexuellt till den undergivna kukhungriga knullslynan och 3-håls kåta gratishora du innerst inne är...."

På tal om att det skulle vara lätt att hitta kk :p

What the deuce O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
499
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 535
Senast: thoora
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 244
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp