Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
:D

Vid förvirring kan nämnas att han alltså svarat på min annons om just kk men reagerat på annonsens avslutning: "(Grundläggande värderingar och människosyn är väldigt viktigt för mig. Därför avböjer jag all kontakt med män som har detta gemensamt med extremhögern. Jo, SD är extremhöger, försök inte ens)"

Alltså förlåt med... MasterBull? :laugh:Hahahah. Jag dööööööör :rofl:
 
Snackar en hel del innan jag träffar någon och frågar ganska grundligt vad de söker/är intresserade av och då brukar de flesta inte söka en seriös kk, utan mer nån att ha kul med "för en stund" när de är i närheten och sånt är inte min grej och eftersom det inte är det, så kommer sådana inte vidare till en träff irl.

Nu har jag aldrig haft en KK. Men jag håller med om att ons låter väldigt pointless. Det skulle inte heller intressera mig. Jag skulle dessutom vilja lära känna personen väl först. Då jag vill känna mig trygg människan innan man blir intim :)
 
Nu har jag aldrig haft en KK. Men jag håller med om att ons låter väldigt pointless. Det skulle inte heller intressera mig. Jag skulle dessutom vilja lära känna personen väl först. Då jag vill känna mig trygg människan innan man blir intim :)

Menar det. Ons bli dessutom ofta av på fyllan. Hur bra sex blir det då liksom när man inte känner varandra, är fulla och dessutom ibland helt uttorkade :D Nej :down:

Sen att man ändå ibland får för sig att det är en bra idé på fyllan är en annan sak.
 
Iaf av dom fem tinder matchningarna i sthlm så har två skrivit till mig och jag har skrivit till en. Lite tidigt att säga om det kommer mynna ut i nåt.

Men den långa tjejen blir bara mer och mer intressant. Verkligen jättefin personlighet som verkar genomsnäll och gullig. Söt och attraktiv. Mer lik mig till personligheten lite blyg och flera gemensamma intressen :).
Hon har två hundar men dom sover inte i sängen. Så ingen issue där iaf :D.

Synd det där med avstånd bara :(. Men hoppet är väl det sista som dör ;)
 
Jag missförstod nog vad det var du tyckte redan var klarlagt. Vad jag vet har ingen här provat att vara så rakt ut med att specificera direkt på tinder att man letar efter kk och misslyckats. Personer har sagt att det inte alls är så lätt att hitta kk (men då tycks det vara att det ska ske i deras naturliga dejtingflöde).

Jag letar kk och har gjort det ett tag. Jag hänger på tinder, hp och bc. På bc skriver jag att jag är ute efter kk. Får flera mejl varje dag och har varit på några dejter. Hittills no luck.
 
Nej, jag har nog i de flesta fall också haft diskussion om att det är kk eller liknande som varit meningen med relationen. Men även där det inte förkommit något försnack så att säga så har det iaf för mig varit "vanligt förekommande" att killen velat träffas igen.

Men intressant med olika erfarenheter :)
Fast här kanske skillnaden ligger, att bara för att killen vill ses en eller två gånger till innebär inte för mig att det blir/är en kk. Bara för att man ligger mer än en gång är det inte en kk för mig. Att killen vill träffas igen är inget ovanligt, men då har det oftast handlat om att killen vill mer eller enbart fylleligg (om än fler tillfällen än ett).
 
Menar det. Ons bli dessutom ofta av på fyllan. Hur bra sex blir det då liksom när man inte känner varandra, är fulla och dessutom ibland helt uttorkade :D Nej :down:

Sen att man ändå ibland får för sig att det är en bra idé på fyllan är en annan sak.

Man kör ju på morgonen igen :), om det nu inte var helt värdelöst på kvällen - då brukar jag säga att jag är för bakis och att dom får åka hem :D
 
"DU HAR MYCKET ATT LÄRA....
Lite socialt inkompetent - jag skulle vilja säga att du är ordentligt hjärntvättad av den nazistiska och fascistiska 7-klövern och mycket socialt inkompetent. Mycket dåligt påläst om SDs partiprogram, lyssnar bara på hörsägen och läser förljugna svenska tabloidtidningar, ser på SVTs falska skit.

Du skulle behöva en riktig DOMinant och mycket erfaren Man och MasterBull minst 55+, som lär upp dig, tränar dig, fostrar dig, läxar upp dig, utvecklar dig och verkligen förädlar dig extremt sexuellt till den undergivna kukhungriga knullslynan och 3-håls kåta gratishora du innerst inne är...."

På tal om att det skulle vara lätt att hitta kk :p

Ja gud han förändrade verkligen ens syn på vilken typ av män som sympatiserar med SD!
 
Tjohoo. Nu är jag glad igen :) Pratade med min date i nästan en timma igår. Nämnde lite om helgens obesvarade mess, och det är nog så att han inte prioriterar telefonen alls då han inte är hemma. Det liksom inte bara blev av att svara och skriva.
Vi hade iaf en jättetrevlig pratstund - avslappnad och behaglig....och som han avslutade med "det var skönt att prata med dig igen". Nu längtar jag efter att få krama honom :)
 
Ursäkta men jag gapskrattade vid blotta tanken på att använda Tinder i den jämtländska byhåla jag brukat jobba i :rofl: :rofl: :rofl:

Var det inte någon uppåt i landet som hade klagat på att Tinder hade för kort radie förut? Nu har den ju 160 km så själv får jag ju med både huvudstaden och grannstäderna om jag skulle vilja. Men har för mig att det var typ 10 mil som var max förut och att någon uppe i landet klagat på att det enbart innefattat grannarna typ :D
 
Var det inte någon uppåt i landet som hade klagat på att Tinder hade för kort radie förut? Nu har den ju 160 km så själv får jag ju med både huvudstaden och grannstäderna om jag skulle vilja. Men har för mig att det var typ 10 mil som var max förut och att någon uppe i landet klagat på att det enbart innefattat grannarna typ :D

Okej, det måste ha varit ett tag sen? Jag har nog haft tinder i 3 år iaf och det har alltid varit 160 km för mig. Med plus kan du swipa över hela världen dock :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
961
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
445
Senast: escodobe
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
13 273
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 190
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp