Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på promenad med en kille från badoo ikväll. Men nä, ingen kemi alls och han pratar mesigt. Det kan han förvisso inte hjälpa, men det fick inte igång mig precis.
 
Mitt jobb är rätt intressant.
På väg ner till Kalmar hade jag en kille som åkte i första klass. Han stirrade rätt bra när han klev på, jag kollade hans biljett, inga konstigheter alls.

Så nu när jag är på väg upp igen skickar han en vänförfrågan på fb.
Jag kände inte igen honom alls men godkände för att jag ville fråga vem han var.
Då skrev han att det var kul att se mig förut och att jag verkade så trevlig.

Jag förstår inte ens hur han hittade mig, vi har inte ens namnskylt.
 
Mitt jobb är rätt intressant.
På väg ner till Kalmar hade jag en kille som åkte i första klass. Han stirrade rätt bra när han klev på, jag kollade hans biljett, inga konstigheter alls.

Så nu när jag är på väg upp igen skickar han en vänförfrågan på fb.
Jag kände inte igen honom alls men godkände för att jag ville fråga vem han var.
Då skrev han att det var kul att se mig förut och att jag verkade så trevlig.

Jag förstår inte ens hur han hittade mig, vi har inte ens namnskylt.

Har du mött din överman gällande stalking kanske? ;)
 
Mitt jobb är rätt intressant.
På väg ner till Kalmar hade jag en kille som åkte i första klass. Han stirrade rätt bra när han klev på, jag kollade hans biljett, inga konstigheter alls.

Så nu när jag är på väg upp igen skickar han en vänförfrågan på fb.
Jag kände inte igen honom alls men godkände för att jag ville fråga vem han var.
Då skrev han att det var kul att se mig förut och att jag verkade så trevlig.

Jag förstår inte ens hur han hittade mig, vi har inte ens namnskylt.
Han är synsk :sneaky:
 
Har kanske en dejt imorgon nu. Med en kompis kompis, som jag träffat ett par gånger. Vi har småchattat till och från i helgen och nu verkar det som han ska komma till mig imorgon. Men ja. Vi har skojat om att ses ett par gånger, och det har aldrig blivit av. Såå vi får se.

Borde väl handla mat så vi kan laga middag om han kommer över. Fast ja. borde handla mat oavsett, så.
 
Har du mött din överman gällande stalking kanske? ;)

Det verkar inte bättre.
Han har tydligen åkt med mig flera gånger men inte velat störa mig på jobbet så därför letade han upp mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Han är ju snygg men lite creepy
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Han är ju snygg men lite creepy
För min del låter det som på den ok sidan av creepylinjen. ;) Han är ju uppenbarligen intresserad av dig eftersom han gjort sig besväret att hitta dig. Och jag kan förstå att han väljer det sättet, och gissar samtidigt att han förstår att det finns en risk att du tycker det är creepy. Om jag tänker mig in i hans situation så skulle jag nog inte tro på en positiv respons på ett närmande när du jobbar. ;)
 
För min del låter det som på den ok sidan av creepylinjen. ;) Han är ju uppenbarligen intresserad av dig eftersom han gjort sig besväret att hitta dig. Och jag kan förstå att han väljer det sättet, och gissar samtidigt att han förstår att det finns en risk att du tycker det är creepy. Om jag tänker mig in i hans situation så skulle jag nog inte tro på en positiv respons på ett närmande när du jobbar. ;)

Det är helt sant. Jag är väldigt neutral på jobbet och rätt less på alla konstiga raggningsförsök :p
 
Det verkar inte bättre.
Han har tydligen åkt med mig flera gånger men inte velat störa mig på jobbet så därför letade han upp mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Han är ju snygg men lite creepy
Ni FÅR väl inte lämna ut kollegors namn till passagerare? Det kan ju vara fullständigt livsfarligt.
 
För min del låter det som på den ok sidan av creepylinjen. ;) Han är ju uppenbarligen intresserad av dig eftersom han gjort sig besväret att hitta dig. Och jag kan förstå att han väljer det sättet, och gissar samtidigt att han förstår att det finns en risk att du tycker det är creepy. Om jag tänker mig in i hans situation så skulle jag nog inte tro på en positiv respons på ett närmande när du jobbar. ;)
Jag tycker att det låter allt annat än okej. Om jag hade stalkat fram någon skulle jag börja kontakten med "du får ursäkta att jag kontaktar dig så här, du får kasta det om det inte känns okej. Men jag fick ditt namn så här blablablabla".

Jag hade absolut inte bara kontaktat med tjosan hejsan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 572
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 840
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 522
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp