Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Bison Personligen tänker jag att det kan vara bra att veta hur han fick fatt i ditt namn, ifall någon varit en dumfan och lämnat ut det eller nåt. Eller för den delen ifall det är så simpelt som att du gillat din arbetsgivares sida på fb eller vad som.

När nån stalkat upp mig har jag frågat varje gång (och tjatat i de fall puckot inte velat svara - stötte på en polis som sökt upp min skype en gång, helt sinnes, en polis av alla mänskor måste ju fatta hur jävla dumt det är!?), innan den generella dissningen som följer, helt enkelt för att det a) kan vara bra att veta för att täppa till eventuella "läckor" eller b) inte var så jäkla farligt så jag kan typ slappna av i vetskapen att jag troligtvis inte har ett jävla psycho i hälarna :p
 
@Bison Personligen tänker jag att det kan vara bra att veta hur han fick fatt i ditt namn, ifall någon varit en dumfan och lämnat ut det eller nåt. Eller för den delen ifall det är så simpelt som att du gillat din arbetsgivares sida på fb eller vad som.

När nån stalkat upp mig har jag frågat varje gång (och tjatat i de fall puckot inte velat svara - stötte på en polis som sökt upp min skype en gång, helt sinnes, en polis av alla mänskor måste ju fatta hur jävla dumt det är!?), innan den generella dissningen som följer, helt enkelt för att det a) kan vara bra att veta för att täppa till eventuella "läckor" eller b) inte var så jäkla farligt så jag kan typ slappna av i vetskapen att jag troligtvis inte har ett jävla psycho i hälarna :p

Jag bryr mig inte så mycket faktiskt.
Att det inte är kollegan är jag säker på, vi är bara en tågvärd och en förare per avgång.
Sen om han letat på fejan, på tågets eller företagets sida hör det samma faktiskt.
 
Nu ger jag upp HP. För varje valformulerad konversationsstartare så går det minst 30 idioter. Droppen var det här idag.

"hej synd inte se din häck säkert underbar
ps slipper mej imorgon kram"

Jag orkar bara inte med alla jävla idiotmän längre.
 
Nu ger jag upp HP. För varje valformulerad konversationsstartare så går det minst 30 idioter. Droppen var det här idag.

"hej synd inte se din häck säkert underbar
ps slipper mej imorgon kram"

Jag orkar bara inte med alla jävla idiotmän längre.

Tänker han ta livet av sig? "slipper mej imorgon"? :crazy:
Creepy, fast även på nya sätt liksom...
 
Ska på dejt imorgon med en karl som känns helt ok. Kanske inget jag tror på hundra men jag kan ju ha fel :)

Mailar med en annan karl som känns väldigt bra (och snygg!), enda problemet är att han har ganska små barn. Varför ska det alltid vara något fel :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 774
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 529
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 519
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp