Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Killen som frågade om vi skulle ta en promenad har inte svarat, så han var nog inte så intresserad egentligen ;) Var ett dygn sen jag svarade så han ville väl bara ha bekräftelse. Har ni upplevt det som ett vanligt fenomen? Att killar, eller tjejer för den delen, mest är ute efter bekräftelse? Eller vad tror ni det beror på? Jag har ibland chattat med killar som verkat rätt intresserade en kväll, men sen inget mer, trots jag skrivit till dom?

Sånt där kan hända när det gäller nätdejting, man har ju ofta flera man pratar med samtidigt. Och då kan det ju vara en sån grej att man klickade mer med en annan person helt enkelt.

Sen är det ju schysst att svara det, men ja, en del är ju som dom är.
 
Sånt där kan hända när det gäller nätdejting, man har ju ofta flera man pratar med samtidigt. Och då kan det ju vara en sån grej att man klickade mer med en annan person helt enkelt.

Sen är det ju schysst att svara det, men ja, en del är ju som dom är.

Fast här är de väldigt för tidigt att veta om det finns nåt klick eller ej, eftersom han föreslog promenad i första mailet ;)
 
Jag har inte gjort så med någon som jag föreslagit att träffas. Men jag har absolut chattat med killar där det bara runnit ut i sanden, för att kemin kanske inte varit hundra. Då kan jag nog ha bara slutat skriva. Så för mig har det handlat om intresse inte om bekräftelse.
Ja men så har ju såklart jag med gjort ;) Men jag tycker det är konstigt att när den som förslår att ses sedan inte längre är intresserad? Därför jag undrar om det liksom räcker att veta om jag kunde tänka mig ses. Typ hon kunde tänka sig träffas, skönt, jag är ju så underbar ;) Men faktiskt träffas känns onödigt...
 
Jag har en kille på HP som skriver till mig då och då. Alltid att jag är vacker och snygg och annat trams. Sen när jag skriver tillbaka så får jag inget svar. Sen nytt liknande meddelande om någon dag. Knäppt :banghead:
 
Jag har en kille på HP som skriver till mig då och då. Alltid att jag är vacker och snygg och annat trams. Sen när jag skriver tillbaka så får jag inget svar. Sen nytt liknande meddelande om någon dag. Knäppt :banghead:

Att du ens skriver tillbaka.

Jag svarar nog inte ens på en tiondel av de mail jag får. Brukar däremot gå in och blockera medlemmen :p
 
Haha!

Jag är ond och blockerar folk hej vilt, för kort, dålig stavning, skriver kram, sexistisk, ful, bor för långt bort, har barn, vill ha barn, för gammal, för ung, block, block, block :D
Ha ha visste inte ens att man kunde blocka. Ska genast hitta den funktionen :p
 
Ja men så har ju såklart jag med gjort ;) Men jag tycker det är konstigt att när den som förslår att ses sedan inte längre är intresserad? Därför jag undrar om det liksom räcker att veta om jag kunde tänka mig ses. Typ hon kunde tänka sig träffas, skönt, jag är ju så underbar ;) Men faktiskt träffas känns onödigt...
Det håller jag helt med om. Är man tillräckligt intresserad för att ses så borde man fortsätta kontakten. Men det finns mycket lustigt folk...kan mycket väl vara som du skriver att det handlar om ett bekräftelsebehov i de fallen. Eller så slänger de ut massor med såna och tar den som svarar först eller nåt.
 
Nu har jag kommit hem från andra dejten med P. Tre timmar pratade vi bort och pussades hejdå. :p
Ticsen var nog mest en nervösgrej, för det var knappt nånting med dem idag, tur det. :)
Utan att ha bestämt nåt kommer ni nog ses i helgen.
 
Själv både längtar jag och fasar inför fredag. Men det är väl ett väl behövt snack som ska tas. :cautious:

En söt och rar kille har skrivit till mig på HP. Vill egentligen vänta med att svara till i helgen, känner jag orkar inte riktigt med mer än en kille på hjärnan. Men då är det nog lite för sent.
 
Själv både längtar jag och fasar inför fredag. Men det är väl ett väl behövt snack som ska tas. :cautious:

En söt och rar kille har skrivit till mig på HP. Vill egentligen vänta med att svara till i helgen, känner jag orkar inte riktigt med mer än en kille på hjärnan. Men då är det nog lite för sent.
Lika bra att ha en "reserv/ny förmåga" så känns ev dumpning mindre hemskt...;)
 
Ja så kan det absolut vara, nätet är en lurig plats :cautious:
Min bror åkte på en sån dejt. Tjejen var inte lik den på bilden öht. Fel ansiktsdrag, fel "färger" på ögonbryn, hår, hy osv. Vägde ca 40 kg mer och var minst 1 dm kortare än hon uppgett i pestentationen. Dessutom hade hon undanhållit att hon hade 4 katter fast brorsan sagt att han var pälsdjursallergiker.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 840
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
395
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
314
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
157
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp