irrelevanta resultat vid sökning

Sporthorse

Trådstartare
Hej,
Jag har problem med att använda sökfunktionen för trådar och inlägg i forumet.
När jag söker på någonting så kan jag inte sortera efter datum tex så flera trådar är gamla som gatan.

Är det jag som missat någonting eller går det inte att sortera efter relevans? :confused:
 
Jag vet inte om jag förstår rätt, men man kan om man klickar på sökikonen uppe till höger sedan välja Mer-knappen. Där under kan man exempelvis välja att bara ta med resultat efter ett specifikt datum.
 
Jag vet inte om jag förstår rätt, men man kan om man klickar på sökikonen uppe till höger sedan välja Mer-knappen. Där under kan man exempelvis välja att bara ta med resultat efter ett specifikt datum.
Tack Gunnar, den funktionen hade jag helt missat.
Nu gick det att sortera efter senast skrivet, vilket var den funktionen jag efterfrågade.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
819
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 288
Senast: Madalitso
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: BornAgain
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp