It's happening again - Twin Peaks kommer tillbaka!

giphy.gif
 
Jag vägrar sörja redan, NBC kanske kryper till korset, eller så är det hela kanske rentav en PR-grej? Inget Twin Peaks eller Twin Peaks utan Lynch är liksom inga alternativ!

:(
 
Det är väl på sin plats att putta den här nu tycker jag! Svensk premiär idag, med Lynch :banana::bump::love:
//Zebra som precis håller på kollar säsong 2
 
Tittar igenom tidigare säsonger nu, så man är uppdaterad inför denna. Ska bli kul. Skräckblandat kul. Det verkar som att Lynch kör på som innan, och inte ägnar sig åt publikfrieri, utan det är nya frågetecken. Har som sagt inte sett det nya avsnittet än, men längtar.
 
Som tur är har jag sedan en månad tillbaka HBO så ikväll ska här tittas på Twin Peaks.
Tror inte att det kommer vara lika bra som de gamla säsongerna men måste såklart titta ändå.
De fyra första avsnitten släpptes tidigt imorse!
 
Och HBO har visst köpt rättigheterna. Då lär man ju inte kunna se på vanliga tvn
HBO Nordic har första månaden gratis ;)
Kommer skaffa det själv så snart jag kollat klart på säsong 2. Med lite is i magen hade jag lätt väntat till hela serien var ute och bingeat Twin Peaks under en månads gratis HBO för att därefter säga upp helt enkelt, men orka vänta :D
 
Ja vad ska man tycka och tänka..?!
Har sett fyra första avsnitten nu. Mycket lösa trådar, lite för långa scener och samtidigt kära återseenden, läskig känsla (risk för mardrömmar inatt!) och en del humor.
Vad tycker ni andra som sett??
 
Ja vad ska man tycka och tänka..?!
Har sett fyra första avsnitten nu. Mycket lösa trådar, lite för långa scener och samtidigt kära återseenden, läskig känsla (risk för mardrömmar inatt!) och en del humor.
Vad tycker ni andra som sett??
Sett två avsnitt och fattar nada. Måste googla lite :D
Älskar stämningen dock och hur filmiskt det är. I början var det nästan Stanley Kubrick-känsla över det hela.
 
Har också sett två avsnitt, mkt nöjd så här långt! Älskar Kubrick så gärna sådan känsla. Men tycker det är en riktigt bra blandning av nostalgi och att det ändå tydligt har gått 25 år. Inte bara för att skådespelarna åldrats i olika mån, utan att hela Twin Peaks-samhället har flyttat sig framåt sådär sävligt och långsamt som man kan förvänta sig av ett sådant ställe. Utom Black Lodge då där det mesta verkar vara sig likt. :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp