Bukefalos 28 år!

Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kunde bara hålla tempot för att jag inte har något jobb.
Jag har inte pratat med min man på tre dagar nu för jag har fått sitta här hela dagarna :o
Så jag vet någon som blir glad över att leken är slut :laugh:

Jag vågade inte ens lämna leken igår på kvällen för att duscha för det skrevs så mycket :rofl:

Jag förstår att tempot tog knäcken på några - jag hade själv aldrig kunnat hålla det här tempot eller följa med i leken. Jag har svårt om det blir över 14 deltagare i en normallek.....

Jag tror vi ska vara försiktiga med aktivitetsgraden, vi kanske behöver sätta ett maxtak på inlägg också ;)
 
Jag förstår att tempot tog knäcken på några - jag hade själv aldrig kunnat hålla det här tempot eller följa med i leken. Jag har svårt om det blir över 14 deltagare i en normallek.....

Jag tror vi ska vara försiktiga med aktivitetsgraden, vi kanske behöver sätta ett maxtak på inlägg också ;)

Det var nog den strängare regeln om ökad aktivitet som gjorde det.
En liten ökning blev det ju :D
 

Hur mycket snack brukar det bli i en lektråd då? Jag vet inte om jag tycker att den här avviker så mycket? Ja, vi var väldigt många spelare, vilket var lite tungrott, men många var ju (tyvärr, såklart!) lite upptagna irl så det var ju till och med lite glest med aktivitet från några deltagare.
 
Hur mycket snack brukar det bli i en lektråd då? Jag vet inte om jag tycker att den här avviker så mycket? Ja, vi var väldigt många spelare, vilket var lite tungrott, men många var ju (tyvärr, såklart!) lite upptagna irl så det var ju till och med lite glest med aktivitet från några deltagare.

Typ 800-1100 inlägg för en större lek.
 
@Myrten

Jag röstade på dig för jag hade bestämt mig för att sno från dig.
Hade du varit ond hade jag ju slängt ut dig ur leken och om du var god så hoppades jag lite på att du skulle fatta sammanhanget.

Du som är så slipad tänkte jag skulle se sambandet och fatta att jag var tjuven och valt goda sidan eftersom jag ändrade åsikt om dig direkt.
Jag började misstänka att du var tjuven redan dag två när du höll myrten som god och sen när du även placerade lindgren så tänkte jag att du måste vara tjuv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 287
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp