Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men fattade du inte att jag var god när jag godförklarade dig så tidigt? Som god som inte vet så nojar jag ju och som ond låtsasnojar jag.

Fattade och fattade:p... Godförklaringen kunde vara ett sätt att få mig att sänka garden. Och så såg jag någon briljant ulvtaktik hur du försökt rädda Snurris för att godförklara dig själv, hur ni sedan käkade henne och...
 
Sorry - men du var jätteskum med dina hittepå-påståenden! :laugh:

Jag fick inte en enda röst hela leken?! Jag tror aldrig jag inte legat nära i lyncherna redan från första dl! Vad hände där? :rofl:
Men va f*n jag var ju tvungen att komma med något men jag visste inte vilken ända jag skulle börja med, och där det hela började så var det mest på skämt att du skrek ulv åt allt, det gjorde du ju innan vi ens fick rollerna! :D Men det blev lite för mycket allvar i det och svårt att komma ifrån på ett vettigt sätt, sen hade jag fullt upp med att hänga med i vad ni skrev, försöka reda ut vad jag trodde och då hade ni skrivit fyra sidor till... *suck* ;)
 
Erkänn att du har försökt kopiera henne! :mad:

Jupp. Jobbar hårt på det - känns som jag börjar komma nära också! Right? Right...? :confused:

Mitt första ulvspel var faktiskt i lyan med @Mammas dock - jag had aldrig ens läst en lek förut, hade ingen aning om vad som pågick! Jag har en känsla av att hon tyckte jag var rätt lustig... Det verkar dock hänga kvar, ibland får jag fortfarande känslan av att folk skrattar åt mig? :(
 
Jupp. Jobbar hårt på det - känns som jag börjar komma nära också! Right? Right...? :confused:

Mitt första ulvspel var faktiskt i lyan med @Mammas dock - jag had aldrig ens läst en lek förut, hade ingen aning om vad som pågick! Jag har en känsla av att hon tyckte jag var rätt lustig... Det verkar dock hänga kvar, ibland får jag fortfarande känslan av att folk skrattar åt mig? :(
Nej vi skrattar med dig! :D
 
Jupp. Jobbar hårt på det - känns som jag börjar komma nära också! Right? Right...? :confused:

Mitt första ulvspel var faktiskt i lyan med @Mammas dock - jag had aldrig ens läst en lek förut, hade ingen aning om vad som pågick! Jag har en känsla av att hon tyckte jag var rätt lustig... Det verkar dock hänga kvar, ibland får jag fortfarande känslan av att folk skrattar åt mig? :(
Jag skrattar mest åt mig själv.
 
Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.

Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.
Äh du fick vara kvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 167
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp