Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi vann!!! Inte för att jag fick lov att hjälpa till ;) jag är nästan glad att jag åkte för hade aaaaldrig kunnat hålla ert tempo. Går in en sväng igår och det första jag ser är att Hedinn är full. Alltså jag trodde jag skulle dö så roligt det var. Sen börjar hon yra om delfiner. Haha
Jag yrade inte, jag drog en sjukt rolig ordvits. Jag tyckte själv att jag spelade asbra igår..!
 
Förresten, @allaulvar! Varför käkade ni Lilltess? Trodde ni hon var Ivanhoe? Eller var det bara lottning, eller vad hände där egentligen?
 
Förresten, @allaulvar! Varför käkade ni Lilltess? Trodde ni hon var Ivanhoe? Eller var det bara lottning, eller vad hände där egentligen?

Jag blev faktiskt lite förvånad. För om dom hade sparat mig så hade jag förmodligen blivit misstänkt av mina egna (spelar tydligen väldigt förvirrat) och jag är inte lika användbar i slutet som dom gamla rävarna som blev kvar!
 
Ja, men jag visste ju inte vem det var för det? Sen trodde jag ni ändrade er och bara ville ha ut en ond.

Jag blev faktiskt förvånad när du bytte röst så som jag och Niyama gjorde. Men vi hade ju pratat ihop oss innan i leken att byta om vi såg något lurt båda två. Och sen kom du på köpet :p
 
@Niyama

Hur gissade du att jag var tjuven?
Och att jag var god?
Fick ju veta att du var god, började misstänka att du kunde vara tjuven efter att du höll myrten som god dag två och sen när du även höll lindgren som god så tänkte jag att det måste vara så. Men det kändes för enkelt, därför tvekade jag.

Förtydligande: att tjuven var god.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jodå, du spelade bra! Jag trodde du var skummare i början än i slutet, även om jag tyckte du fortfarande var skum! :D

Ni spelade alla bra, tycker jag! :bow:
Haha tack! Faktum är att jag hatar att inte bli ett dugg misstänkt i början. Det är så stor risk att man blir käkad då. Tror till och med att jag i nån lek medvetet försökt få misstankar mot mig för jag hade en viktig roll och inte ville bli käkad första natten. :rofl:
 
Det gjorde jag!

Tur att jag var sjuk, annars hade jag nog försökt starta drev mot dig.

Jag går in i mina teorier lite för mycket ibland, när jag är ond glömmer jag bort att jag är ond och nu glömde jag bort att jag faktiskt fick den informationen.

Men fattade du inte att jag var god när jag godförklarade dig så tidigt? Som god som inte vet så nojar jag ju och som ond låtsasnojar jag.
 
Jippi :banana: :banana:

Jag är helt fascinerad över att jag återigen lyckats hålla mig vid liv tills leken slutat. Har åkt innan avslut max två lekar i mitt liv :o ÄNDÅ lyckas alltid jättemånga misstänka mig jättemycket :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 166
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp