Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag är känslig för månens faser. Ny eller fullmåne då går det inte att sova. Normalt sover jag som en stock men i natt gick det fan inte att somna :banghead:. Tittade i almenackan nu och såg att det är nymåne imorgon, jaha ja.

Stör mig även på att inställningen på nyinköpta skäggtrimmer gjorde att det blev för kort :rage:, liiite svårt att sluta mitt i rakningen. Nåja det växer väl ut igen på nån vecka :sneaky:
 
Jag stör mig på att jag är orkeslös och fortfarande har ont i ryggen. Det beror antagligen på att jag kört för mycket bil senaste dagarna, idag gör jag tamejfan ingenting alls.
 
Jag stör mig på att min bekant la upp fina bilder från syskonbarnets husrenovering.
En annan bekant - som varit lärare till syskonbanet kommenterar glatt att oj så det har gått bra för honom!! Läraren hade varit orolig eftersom det varit stökigt under skoltiden, men alltid trott att allt skulle gå bra.....
Ja, killen hade drogproblem men är nu sedan länge på fötter och har sedan länge lämnat allt det där bakom sig..
VARFÖR skriva på ett öppet forum att - hoppsan, du har slutat med drogerna :banghead::banghead::banghead::banghead:

De som inte känner till killens tidigare liv fick nu helt ny info. Helt i onödan.
 
Jobbet ändrar (samma dag) så att jag börjar två timmar innan den tid schemat ursprungligen sade. Jag säger att jag inte kan börja jobba då, utan att jag kan först den tid som var från början. Det går tydligen inte att ordna, utan jag måste börja två timmar tidigare och ställa in dagens planer (pappa skulle komma på en kort visit för första gången på flera månader).

Nu sitter jag bara och storlipar. Fy fan vad glad jag är att jag har sagt upp mig och bara jobbar två pass till.
 
Stör mig på att lösviktsgodis är alltid torrt, hårt och gammalt när man ska ta av det
Vart?
Ica på Gränby är bra. Willys är ok. Små kioskerna mindre bra :p
BonBon är fantastiskt :love: (godisbutiken i "nya" Gränby) Färskt, supergott, ovanliga sorter....och svindyrt :p
(så ok, jag stör mig på att denna enorma, fantastiska godisbutiken med världens godaste godis är så dyyyyr!! Och att "jag ska bara ha lite..." är största lögnen där, någonsin...)

För, visst bor du i Uppsala?
 
Senast ändrad:
Radiopratare i morgonprogram. :banghead:

Alla andra yrken inom mediaproduktion, och de flesta i samhället i stort, kräver en kombination av talang och skicklighet - men det gäller inte morgonprogrampratare. Enda kvalifikationen är att klara att låta käften gå så oavbrutet som möjligt helt utan manus eller idé, och kunna gapflabba frekvent.
Och jag vet, det är bara att låta bli att lyssna på skiten. Men ibland råkar man slå på radion ändå i bilen på väg till jobbet... :meh:
 
Radiopratare i morgonprogram. :banghead:

Alla andra yrken inom mediaproduktion, och de flesta i samhället i stort, kräver en kombination av talang och skicklighet - men det gäller inte morgonprogrampratare. Enda kvalifikationen är att klara att låta käften gå så oavbrutet som möjligt helt utan manus eller idé, och kunna gapflabba frekvent.
Och jag vet, det är bara att låta bli att lyssna på skiten. Men ibland råkar man slå på radion ändå i bilen på väg till jobbet... :meh:

Och oftast med någon gräslig dialekt dessutom
 
Vart?
Ica på Gränby är bra. Willys är ok. Små kioskerna mindre bra :p
BonBon är fantastiskt :love: (godisbutiken i "nya" Gränby) Färskt, supergott, ovanliga sorter....och svindyrt :p
(så ok, jag stör mig på att denna enorma, fantastiska godisbutiken med världens godaste godis är så dyyyyr!! Och att "jag ska bara ha lite..." är största lögnen där, någonsin...)

För, visst bor du i Uppsala?
Lidl vid Gränby
 
Radiopratare i morgonprogram. :banghead:

Alla andra yrken inom mediaproduktion, och de flesta i samhället i stort, kräver en kombination av talang och skicklighet - men det gäller inte morgonprogrampratare. Enda kvalifikationen är att klara att låta käften gå så oavbrutet som möjligt helt utan manus eller idé, och kunna gapflabba frekvent.
Och jag vet, det är bara att låta bli att lyssna på skiten. Men ibland råkar man slå på radion ändå i bilen på väg till jobbet... :meh:

Och sen hästflabben när någon sagt något riktigt "roligt"...
 
Irriterar mig på hästen som inte ville bli skodd, gången innan gick det om än med lite mutor, men denna gång var han helt tvär ... Scan nästa :banghead: :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 222
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 399
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 867
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp