Bukefalos 28 år!

Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kl

På att jag vaknade dyngförkyld.
Tur att jag inte behöver gå utanför dörren idag, hoppas bara att mini vill ta det lite lugnt idag också :p
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På att jag har obligatoriskt seminarium och är dunderförkyld :( :yuck:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att jag förmodligen inte kan rida imorgon pga förkylning..... F*n!!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

- Att folk köper billiga täcken som sitter som skit efter en vecka, ofta är de förstora med så de åker bak och stramar åt vid bogen. Tänk när hästen böjer ner huvudet för att äta också vad det måste trycka på manken. :mad: Men man bryr sig inte utan låter stackars hästkraken tvingas ha täcket/täckena på sig vareviga dag...

- Att man helklipper en häst som hobbyrids (för att den svettas en gång i veckan) som sedan skall gå påpälsad med massor av täcken på sig (ofta illasittande sådana) för att den fryser.. Snälla spara rygg och rumpa åtminstone!

:banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att allt, ALLT viktigt i mitt liv just nu sker i Stockholm. Jag har fan inte råd och tid att åka dit så här ofta, men plikten kallar ju. Mvh har inte mycket pengar kvar på kontot denna månad (just på grund av alla jävla resor), har nästan glömt hur min häst ser ut, och hade verkligen inte tänkt lägga de sista surt förvärvade slantarna på ÄNNU en tågresa, men vad ska man gööööra då.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Just nu är jag irriterad på att ägaren skriver ett sms och frågar något om sadeln. Tydligen har den spruckit och något saknas!O_o Hur fan kan det ske liksom???
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kl

På att jag vaknade dyngförkyld.
Tur att jag inte behöver gå utanför dörren idag, hoppas bara att mini vill ta det lite lugnt idag också :p

*kl*

På att jag har obligatoriskt seminarium och är dunderförkyld :( :yuck:

kl

På att jag förmodligen inte kan rida imorgon pga förkylning..... F*n!!

Ah, förkylningstid igen då alltså... :cautious: Ni får krya på er allihop! :bump:

Själv är jag irriterad på vintern :mad:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att jag gråter över något jag gett mig FAN på att inte bry mig om mer.
Skärpning nu, hjärnan, vi har viktigare saker för oss. Som att stressa ihjäl över morgondagen.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kl

Jag är irriterad över att jag måste pissa nu när jag kollar på sex and The city. Varför NU liksom. Jävla problem :D
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

På min värld typ krachade idag. Min bästa vän och arbetskollega ska sluta hos oss. Hon är typ enda anledningen att jag överlevt förra året. Hur ska jag överleva nästa säsong utan henne? :arghh: :(

Sen att jag sökt mitt drömjobb. Men chansen att få det känns noll. Så det känns typ - ångest, spännande och typ hemskt. Jag behöver ett nytt jobb för att få tillbaka mitt liv, men det känns så långt bort. Vågar man gå utanför sin säkerhetszon och ta ett nytt jobb?



GAAAH! :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Och varför flyttade till denna skitstad? Hade jag bott kvar i min gamla ort hade jag fan fått tillbaka 2000 kr mer på skatten. :rage::rage::rage:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl
Min sambo, jag försöker fixa garderober till vardagsrummet men inget duger fan. Och att jag ska jobba i helgen och jag mår inte bra.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

På förkylningen from hell!
Är sååå täppt och världens rinnsnuva. Känner mig som en läckande kran eller nåt. Nässpray har jag ingen och det brukar inte hjälpa på mig ändå. :cautious:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL
Just nu är jag irriterad på att jag inte valde att åka hem i helgen. Känner mig ensam i kväll.:arghh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Bor du fortfarande i L-a?

kl

På det här jävla huset. Grannarna snett ovanför har fest och det låter som om 10 elefanter dansar 1 dm från mitt huvud... Jag som ska upp tidigt imorgon - lycka till att somna med detta ljudet :banghead::banghead::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 144
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 513
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
873
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 218
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp