Kissar ni i duschen

Särskilt kalla våta höstlöv va? ;)

Nä, jag har oxå alltid toapapper på mig (om jag inte springer) och skulle det knipa så kan väl jag med sätta mig i naturen utan större problem. Men känner ingen större njutning av det :laugh:

:up:

Om jag är en halvmil rakt ut i skogen från bilen när jag är ute och jobbar tänker jag INTE knata tillbaka för att åka till en toalett! Har alltid papper med mig.

Det är dock inte njutbart i -20 men det går det med :meh:
 
Nej, inget kissande i duschen. Det är bara tillåtet för barnen. De som bodde här innan var vänliga nog att lämna sitt duschdraperi och det lutade gammalt piss. Har även varit med om att det luktar gammalt piss från golvbrunnen så... nej.

Att kiss är sterilt är inte detsamma som att det är luktfritt.
 
Att människors kissande i havet under bassängen skulle bidra till miljöförstöring tror jag inte på - tala om en piss i Mississippi!

Att en person kissar i vattnet kanske kan ses som en piss i Mississippi, problemet är när det är fler som tänker så och det i slutändan är 50 personer som kissar i samma sjö/badvik under dagen. Nästa dag kommer ytterligare ett gäng badgäster som också tycker att det inte gör någon skillnad om just dom kissar lite i vattnet och nästa dag... o.s.v., och det kombinerat med soligt väder kan göra att ens badvatten inte längre är så roligt att bada i.
----------------

Östersjöns tillstånd är inget vidare och går det att minska belastningen på dess system genom att gå upp i skogen eller in på en toalett så gör jag gärna det och jag uppmuntrar alla andra badare att göra detsamma.
 
Kolla flodbankarna i Indien. där får man sicksacka mellan alla exkrementer.

Vad är skillnaden i att kissa i badkaret eller toan? Det spolas en avsevärt större mängd vatten i duschen än
Enda gången jag har kissat i duschen var när jag precis fött barn och behövde späda ut kisset för att det inte skulle svida! Kissar inte i duschen - men däremot när jag badar i havet på sommaren!
Hujja. Trodde att det bara var barn
Tro tusan att man väljer hundbadstränder. Hundarna går upp o kissar
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 083
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 514
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 641
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semester.
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp