Bukefalos 28 år!

Klantigheter på/vid galoppbanan

Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

inte jag heller... "jag har bara HÖRT om folk som gjort det"
svårt att vara snäll när "någon" stryker crib-halt på ALLA cigaretter i fikarummet
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Det var ju en snäll gest förstår du väl, han ville bara din hälsa väl :p
Rökning skadar vet du väl ;)
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Japp Sara vi menade! Haha man vänjer sig, efter ett par gånger förstår man rätt bra! :p Fast hon får fortfarande upprepa vissa saker... :angel:
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Jag är väl inte avstängd i träning? Men jo det stämmer, som tur gick min överklagan igenom, eftersom "högsta domstolen" samt flera andra ryttare ansåg att jag inte hade så stort ansvar i det som hände. på kort tid? hm vart avstängd en vecka förut men det är nog allt under de två åren ja ridit löp. Var det något mer du undrade?
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

hahaha... men nu glömmer du bort att Lassie inte är en häst, utan en "tysk fält-ko...kapplöpningsvarianten" :rofl: ( nu kommer Meta bli arg)

Det där var rent förtal… :devil: Moohhahahahah!!!!

inte jag heller... "jag har bara HÖRT om folk som gjort det"
svårt att vara snäll när "någon" stryker crib-halt på ALLA cigaretter i fikarummet

Hahahhahaha! Ivan får arbeta på om han skall komma i när heten av PAs "hyss", Emil släng dig i väggen.. Hhaha
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

inte jag heller... "jag har bara HÖRT om folk som gjort det"
svårt att vara snäll när "någon" stryker crib-halt på ALLA cigaretter i fikarummet

Du vet väl att det är bästa sättet att sluta röka! Jag och PA limmade fast någons (var det dina kanske?) cigaretter i botten på paketet också en gång. Vad gör man inte för lite tidsfördriv... PA var föresten inte helt ensam...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Du vet väl att det är bästa sättet att sluta röka! Jag och PA limmade fast någons (var det dina kanske?) cigaretter i botten på paketet också en gång. Vad gör man inte för lite tidsfördriv... PA var föresten inte helt ensam...

Haha ja, det är väl det... :angel:

Limmet råkade jag inte ut för...det var Anne tror jag...för då hade jag lärt mig att inte lämna mina i fikarummet ;)

Haha, klart att PA inte var ensam...det var dock bara han som inte hade poker-fejs nog att inte avslöja sig :D
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

:p

Ivan får VERKLIGEN lägga in en extra växel om han ska upp i den nivån... Men jag tror att han kanske är för snäll ( och det är ju inget dåligt med det)
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

:p

Ivan får VERKLIGEN lägga in en extra växel om han ska upp i den nivån... Men jag tror att han kanske är för snäll ( och det är ju inget dåligt med det)

Ivan kanske tuffar till sig och blir mer påhittig.
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

hahaha men det vet du ju att jag tycker :p

Jag är ju rätt ensam om att vara Cassie- fan också

vi ses imorgon
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Jag är väl inte avstängd i träning? Men jo det stämmer, som tur gick min överklagan igenom, eftersom "högsta domstolen" samt flera andra ryttare ansåg att jag inte hade så stort ansvar i det som hände. på kort tid? hm vart avstängd en vecka förut men det är nog allt under de två åren ja ridit löp.


Grattis..........
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Helt ensam är du inte jag förespråkar alltid; mer morötter åt Cassi!
 
Sv: Klantigheter på/vid galoppbanan

Det är alltid så, realist gör sina påhopp. Så bry dig inte. Är du möjligtsvis LottaL?
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 087
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
13 959
Senast: Tranan
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 356
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp