Bukefalos 28 år!

Livet och allmänt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittills en nykter vecka och så ska den få fortsätta.
Jag såg att flera var oroliga för mig och det vill jag absolut inte att ni ska vara!
Har gått på AA möten nu tre dagar i rad. Och har kontaktat vården mer. Och massor av saker som hänt de senaste dagarna och jag har inte orkat skriva eller nånting här för jag känner att oavsett hur mycket jag gör så skulle jag alltid gjort mer och bättre och tyvärr orkar jag inte mer än det jag redan gör. Sen tillsätter jag mer hjälp allteftersom.
Låser tråden tills vidare men kanske låser upp den när jag är mer stabil. Men just nu är allt fokus på att vara nykter, jobbet och skolan.
Vi hörs och ni är bäst ❤️
 

Alltså nu har jag plogat två gånger idag redan!! Först igår kväll. Sen tidigt imorse och nu igen.
Sluta snöa för bövelen :rage: !
Hästarna fullkomligt badar i snön nu och elen krånglar pga de två nedersta trådarna är under snön nu på flera av hagarna.
Jag vill ha vår nuuuuuuuuuuuuuu
Så jäkla tungt allting
 
Bitvis utmanande dag idag. Men trots motgångar har det överlag ändå varit ok så det är bra.
Haft sug efter vin vid några tillfällen men lyckats tänka om och se saken på ett objektivt sätt så känslan/suget har inte fått ta över.
Och på fredag har jag varit nykter i en månad! Så bra och värdefullt 😃🙏
 
Det är svårt att förklara. Jag förstår det inte riktigt själv heller. Det finns sug och så finns det SUG. Det är skillnad mellan dessa.
Den ena går att hantera och den andra tar över helt.
 
Mina åsikter respekteras inte. Jag måste förklara hur mycket som helst fast jag inte orkar alls. Kan inte det respekteras att jag är sjuk och svag? Nej det kan det inte och det gör mig så jävla helvetes förbannad!!
För mig är en grej helt självklart men jag säger att snälla jag vill inte du gör det här. Då gör han det ändå! Tills jag blir så jävla arg att jag inte orkar mer.

Jag vill inte behöva bli arg! Är det någon som öht förstår det 😭
Sluta ge mig dåligt samvete och sluta köra över mig!
Detta är MITT hus och passar det inte är det bara att dra härifrån!
 
Första december och redan så jäkla tungt fast dagen knappt är förmiddag ens 🙈
Har massa roligt planerat som SIHS, julbord och hundvakt i helgen.
Kommer avvakta att skaffa en egen hund men har kontakt med en uppfödare så vi får se i framtiden hur det ser ut.
Nu finns inte riktigt orken och tiden plus att jag behöver bli mer stabilt nykter.
 
Första december och redan så jäkla tungt fast dagen knappt är förmiddag ens 🙈
Har massa roligt planerat som SIHS, julbord och hundvakt i helgen.
Kommer avvakta att skaffa en egen hund men har kontakt med en uppfödare så vi får se i framtiden hur det ser ut.
Nu finns inte riktigt orken och tiden plus att jag behöver bli mer stabilt nykter.
Men du har klarat hela november nykter? Det är ju, oavsett alla toppar och dalar i livet för övrigt, en fantastisk prestation! :love:
 
Första december och redan så jäkla tungt fast dagen knappt är förmiddag ens 🙈
Har massa roligt planerat som SIHS, julbord och hundvakt i helgen.
Kommer avvakta att skaffa en egen hund men har kontakt med en uppfödare så vi får se i framtiden hur det ser ut.
Nu finns inte riktigt orken och tiden plus att jag behöver bli mer stabilt nykter.
Grymt jobbat med en måndad nykter!❤️💪
Grattis till det!
 
Bravo och grattis till en månad nykter! Jättebra jobbat!!

Det har varit spännande att följa dig i tråden utan att kunna kommentera. Ibland har det riktigt kliat i fingrarna, men jag tror det var ett bra beslut att ha tråden låst ett tag. Du verkar mycket mera stabil i din nykterhet nu och du verkar på riktigt ha kommit till många bra insikter. Fortsätt så! Var stolt 👏🏻👏🏻👏🏻
 
Bravo och grattis till en månad nykter! Jättebra jobbat!!

Det har varit spännande att följa dig i tråden utan att kunna kommentera. Ibland har det riktigt kliat i fingrarna, men jag tror det var ett bra beslut att ha tråden låst ett tag. Du verkar mycket mera stabil i din nykterhet nu och du verkar på riktigt ha kommit till många bra insikter. Fortsätt så! Var stolt 👏🏻👏🏻👏🏻
Haha - jag instämmer! Verkligen skitsvårt ibland att inte få kommentera! :D Men, tror jag, lite nyttigt både för oss och @karamelldrottningen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 022
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
28
· Visningar
4 072
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
866
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 374
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp