Bukefalos 28 år!

Lös i magen del 2!!!!

Sv: Lös i magen del 2!!!!

Ja, det enda som varit är att stoet var grinigt när han var liten. Han ville inte ens stå med sin mamma när han var ca 3 månader gammal. Så han stod själv på natten. Trodde att det var det som spökade. Att han fått kroniskt magkatarr eller så. Men så var det ju inte. Dagtid gick han med mamman och diade.
Min veterinär sa att blev han inte bra när man slutat med tabletterna så kunde han få stå på en låg dos cortison resten av sitt liv. Ifall han blev bra så länge han åt dom. Men han blir ju även bra när han går på betet konstigt nog. Hoppas verkligen att jag slipper låta honom äta cortison resten av livet. :cry:
 

Liknande trådar

Hästvård Ni som har erfarenhet av hästar som är lösa i magen, vad är era bästa tips på preparat som hjälper magen att komma i balans och...
2
Svar
31
· Visningar
1 967
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 840
Senast: Badger
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 670
Senast: Stereo
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 446
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Avmaskning trots nollat träckprov?
  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp