Bukefalos 28 år!

Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så trött. Vill bara ligga i sängen och äta godis hela dagen men då kommer ångesten typ ha ihjäl mig ikväll
 
Imorgon ska jag tatuera mig och på fredag åker jag till släkten över helgen. Jag är extremt nervös inför båda grejerna och har typ panik över att vara borta i fyra dagar 80 mil hemifrån
 
Imorgon ska jag tatuera mig och på fredag åker jag till släkten över helgen. Jag är extremt nervös inför båda grejerna och har typ panik över att vara borta i fyra dagar 80 mil hemifrån
Åh vad spännande, vad blir det för tatuering? :D

Kom ihåg att miljöbyte ofta är bra för måendet. Få se lite andra saker liksom.
Hoppas du får det jättetrevligt! :)
 
Vad ska du göra för tatuering?

Vad är du nervös över ang att åka bort?

Hoppas du får jättekul iaf!

Åh vad spännande, vad blir det för tatuering? :D

Kom ihåg att miljöbyte ofta är bra för måendet. Få se lite andra saker liksom.
Hoppas du får det jättetrevligt! :)
Jag vet inte vad för tatuering det blir ännu eftersom jag ska göra en cover up på en gammal tatuering. Helst hade jag velat ha ett marsvin i pastellfärger men då kommer den gamla att synas igenom. Troligen blir det någon version på denna bilden. Just det att jag inte har en aning om vad jag kommer att gå därifrån med gör att jag blir supernervös för jag hade velat kunna planera tatueringen i förväg men det har jag inte kunskap till iom den gamla som ska bort.
i283445314551408271._msw565h424_szw565h424_.jpg


Jag hatar att åka hemifrån. Speciellt till folk jag knappt känner och som jag kommer att ha svårt att prata med. Just nu är mitt liv så patetiskt att det finns inget att prata om typ och jag är pinsamt ouppdaterad med vad som händer utanför min lilla bubbla. Det är också mycket som har hänt som jag inte alls vill prata om för att det gör mig upprörd och dessa sakerna kommer de att ta upp. Min familj är vana vid att jag försvinner och sätter mig i någon hörna när det blir för mycket, eller åker hem efter en timme, men nu kommer jag vara tvungen att vara social konstant från det att jag kommer fram på fredagskvällen till att jag åker på måndagseftermiddagen. Jag är heller inte så pigg på att behöva tillbringa nästan 20 timmar på tåget
 
Jag tycker också det är jobbigt, även om jag vet att det brukar vara bra för mig att vara borta. Det där med att gömma sig i ett hörn känner jag verkligen igen. ibland stänger jag in mig på toan och mobilen :p Eller gå och sätta mig i mammas/sambons bil ett tag.
Frågorna ''pluggar du?'' ''vad gör du på dagarna?'' Är pest. Det bara är så.
Familj är egentligen ett ont måste, även om det är kul och trevligt ibland.

Men det är ju SÅ skönt när man väl kommer hem igen. MIN säng och MIN soffa :love::love:
 
Jag tycker också det är jobbigt, även om jag vet att det brukar vara bra för mig att vara borta. Det där med att gömma sig i ett hörn känner jag verkligen igen. ibland stänger jag in mig på toan och mobilen :p Eller gå och sätta mig i mammas/sambons bil ett tag.
Frågorna ''pluggar du?'' ''vad gör du på dagarna?'' Är pest. Det bara är så.
Familj är egentligen ett ont måste, även om det är kul och trevligt ibland.

Men det är ju SÅ skönt när man väl kommer hem igen. MIN säng och MIN soffa :love::love:
Jag vet inte om det är bra för mig. Det har inte varit det de sista gångerna jag har varit iväg utan det har varit extrem ångest hela resan. Dock har jag kört bil då vilket gör ångesten ännu värre. Helst hade jag bara velat åka upp under dagen, jag vet inte varför jag valde att åka dit fredag och hem måndag. Jag ser ju fram emot att träffa dem, men inte under så lång tid
 
Jag vet inte om det är bra för mig. Det har inte varit det de sista gångerna jag har varit iväg utan det har varit extrem ångest hela resan. Dock har jag kört bil då vilket gör ångesten ännu värre. Helst hade jag bara velat åka upp under dagen, jag vet inte varför jag valde att åka dit fredag och hem måndag. Jag ser ju fram emot att träffa dem, men inte under så lång tid
Om det hjälper få ner lite musik på telefonen, blir lite lättare att slappna av då tycker jag.
Eller avsnitt av någon bra serie etc.
Men nej resa är inte det roligaste :(

Känns det alltför jobbigt kanske du kan åka hem tidigare?

Jag ska till pojkvännens familj om en vecka och fasar verkligen så förstår dig. Det är ju nog jobbigt med ens egna familj:nailbiting:
 
Om det hjälper få ner lite musik på telefonen, blir lite lättare att slappna av då tycker jag.
Eller avsnitt av någon bra serie etc.
Men nej resa är inte det roligaste :(

Känns det alltför jobbigt kanske du kan åka hem tidigare?

Jag ska till pojkvännens familj om en vecka och fasar verkligen så förstår dig. Det är ju nog jobbigt med ens egna familj:nailbiting:
Musik har jag massor och lyssnar nästan jämt. Det hjälper men blir tråkigt i längden. Får se om jag kan hitta någon serie eller film jag kan se på telefonen. Kan inte ta daton med mig för den håller knappt ihop.

Jag har tyvärr inte råd att omboka biljetten hem.

Precis! Men ens egna familj förstår när man försvinner. Hoppas att det går bra för dig också!
 
Musik har jag massor och lyssnar nästan jämt. Det hjälper men blir tråkigt i längden. Får se om jag kan hitta någon serie eller film jag kan se på telefonen. Kan inte ta daton med mig för den håller knappt ihop.

Jag har tyvärr inte råd att omboka biljetten hem.

Precis! Men ens egna familj förstår när man försvinner. Hoppas att det går bra för dig också!

Ljudbok. Den perfekta flykten för mig.

Det är helt OK att gå ifrån när man är med andra en längre period, både för deras och egen skull. "Jag drar mig tillbaka en stund" är väl en bra replik?

Du behöver inte prata om dig själv, prata om något du läst, nyheter, något som diskuteras här t ex.
 
Ljudbok. Den perfekta flykten för mig.

Det är helt OK att gå ifrån när man är med andra en längre period, både för deras och egen skull. "Jag drar mig tillbaka en stund" är väl en bra replik?

Du behöver inte prata om dig själv, prata om något du läst, nyheter, något som diskuteras här t ex.
Jag har svårt att koncentrera mig så ljudbok funkar tyvärr inte. Vanlig bok funkar men då finns risk att jag blir åksjuk. Fast det finns ju åksjuketabletter. Får kolla biblioteket!

Jag har extremt svårt att göra så när jag är med folk jag inte känner nära och jag vet inte var jag ska kunna dra mig undan.

Farmor och faster vill typ bara prata om mig, mina syskon och vädret och om inte den andra tar upp olika samtalsämnen så har jag väldigt svårt att komma på egna. Men det är "bara" två dagar jag ska vara hos dem så jag överlever ju även om det kommer att vara jobbigt. Fredag till lördag och lördag till måndag kommer jag att vara hos min syster och det tror jag kommer att bli mycket lättare för hon är lättare att prata med och vi har mycket mer att ta igen
Vi får väl en bild sen? :)
Så länge jag inte bangar ur så :nailbiting:
 
Den gamla gick inte att tatuera över så som jag hade tänkt så det blev att tänka om helt. Därför blev det två istället för en.
Detta är den helt nya. Förutom att mustaschen inte hänger ned så är jag jättenöjd med den :laugh: Jag såg inte innan han började att mustaschen inte hängde ned.
24852311_1640396909356878_6664083385577849504_n.jpg

Här är den gamla. Den var bara en svart kontur med lite "krafs" inuti tidigare
24293891_1640437302686172_4334469309970375375_n.jpg
 
Båda två var ju snygga. Så färgglada och liksom personliga :D

Men gör det inte ONT? :nailbiting: Jag skulle gärna tatuera men vågar inte för de säger det gör ont, och min smärttröskel ligger liksom på minus...
 
Båda två var ju snygga. Så färgglada och liksom personliga :D

Men gör det inte ONT? :nailbiting: Jag skulle gärna tatuera men vågar inte för de säger det gör ont, och min smärttröskel ligger liksom på minus...
Det blev inte riktigt så färgglatt som jag ville men han sa att så som jag ville ha det så hade det bleknat för mycket så förhoppningsvis bleknar den nya och blir lite mer pastell med tiden.

Jo, det gör rätt ont. Vissa delar gjorde skitont medans andra var helt okej
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 537
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 830
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
303
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
694
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp