Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du hade kunnat få av mig, det hade varit bättre än att som nu när jag har tryckt i mig hela burken :nailbiting:
Om jag kommer i närheten hur tror du att du ska få någon glass överhuvdtaget! :devil:. jag är jätten glusf glusf när det kommer till glass. Händer att jag gör en saffransglass. :d. eller en bra vaniljglass :d:d. äh galss :d:d:d
 
Jag är rädd! Igår brann det i huset bredvid det jag bor i och idag stod det att de tror att branden var anlagd. 2008 var det en pyroman som tände på "mitt" hus fyra gånger på en sommar och sista gången var det nere i garaget. Röken tog sig in i mitt djurrum och flera djur dog. Som tur väl var marsvinen ute på sommarbete, annars hade troligen ännu fler dött. Jag är rädd att de kan ge sig på mitt hus igen för garageporten är trasig och där är fullt av brännbart skit som står överallt. Hade nog velat ta upp djuren i lägenheten så jag har koll på dem, men hur ska det gå till
 
Jag är rädd! Igår brann det i huset bredvid det jag bor i och idag stod det att de tror att branden var anlagd. 2008 var det en pyroman som tände på "mitt" hus fyra gånger på en sommar och sista gången var det nere i garaget. Röken tog sig in i mitt djurrum och flera djur dog. Som tur väl var marsvinen ute på sommarbete, annars hade troligen ännu fler dött. Jag är rädd att de kan ge sig på mitt hus igen för garageporten är trasig och där är fullt av brännbart skit som står överallt. Hade nog velat ta upp djuren i lägenheten så jag har koll på dem, men hur ska det gå till
Låter jobbigt, men jag tror att du kan ta det lungt, det är svårt att se om den är anlagd eller inte. särskilt på en dag.
 
Jag förstår att du älskar dina djur högt. Men det är ingen fara innan det är ett verkligt hot mot dom. försök att inte ta ut en fara i förväg.
Förra gången var det ingen förvarning. Fick ett telefonsamtal mitt i natten om att det brann utanför djuren
 
Nu har jag redan ställt till med en massa hemma innan jag insåg att jag beter mig som att jag är på väg in i en hypomani. Känner mig hyperstressad och upptrissad. Inte bra
 
999kr känns lite mycket :-/ Fast det hade varit väldigt bra att ha för jag har ju extremt mycket brandfarligt och dåligt dragen el i djurrummet så kanske värt att ta sig råd!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 081
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 409
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
296
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
524
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp