Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha det vore HUR konstigt som helst om din mage som var bauta redan var som innan :D Då kan man snacka om fuskmage!! Du får nog ge det några månader, men kan tänka mig att man är ivrig! Jag längtar tills magen är halvborta i alla fall! :bump: Så man kan böja sig o röra sig som vanligt.. Wonderful!!
 
Sv: Magbilder!

wiiiee, då har det ju iaf satt igång! Du kanske föder barn i natt eller i morgon, vem vet?! Guuud så spännande, nu vet jag vart jag ska hänga ikväll...
Har ud någon som rapporterar?

//Julia
 
Sv: Magbilder!

wiiiee, då har det ju iaf satt igång! Du kanske föder barn i natt eller i morgon, vem vet?! Guuud så spännande, nu vet jag vart jag ska hänga ikväll...
Har ud någon som rapporterar?

//Julia

Jaa det känns så overkligt :D Jag har inte nån som rapporterar, kommer säkert slänga iväg sms till Cala men hon har ju lilltösen o ta hand om så hon kanske inte har tid att rapportera vidare!

Nån som är sugen på att anta uppdraget? :D
 
Sv: Magbilder!

Om ingen annan vill så pma mej ditt nummer, jag är nästan alltid inom räckhåll för en dator!!!

Och heja bebis gott humör! :banana:
 
Sv: Magbilder!

Lambo, Lambo... Jag fick panik igår. Insåg att "JÄKLAR, jag har inte kollat hur det går på en vecka". Så surfade in igår men orkade inte skriva något då. Skickar en jättekram och hoppas att det är på gång nu.
 
Sv: Magbilder!

Nu får du odla klart bebisen. Jag sitter som på nålar, och måste till och med surfa in på buke när jag sitter på bussen för att kolla hur det går. Lambo-bebis är något speciellt. :bump:
 
Sv: Magbilder!

Min mage ändrade form de sista dagarna (hoppas det är ok att jag lägger in lite gamla bilder? Även fast jag bodde i lodiskläder under min graviditet :o)

36+6
phptmkess.jpg

37+6
phpczszjd.jpg

38+2
phpgyi7wf.jpg

38+6
phpkekcou.jpg



3 dagar före vattnet gick
phpn1eula.jpg

45 min innan han var född, den blev lite smalare när allt vatten gick! (Ursäkta att jag ser så sjukt ovårdat ut i ansiktet! Ser ju ut som en finnig mopperaggare inte konstigt att han skrek när han kom ut.)
phpes7eyk.jpg
 
Sv: Magbilder!

+ pmm

Skönt att höra... Min mage har tydligen sjunkt en del sista dagarna och jag har inte riktigt tid att föda barn just nu :p Dessutom har magen börjat göra tuffa "vågrörelser", och min mammas mage gjorde också det. Ett par dagar innan hon födde, under båda sina graviditeter. Så lite nojig blir man allt :D
 
Sv: Magbilder!

den sjönk inte nämnvärt på mig (bebis kom 12 dagar före bf), fören vattnet gick, då syntes de rejält:) tog tyvärr inga bilder:/
 
Sv: Magbilder!

Fast jag kände mig inte ett dugg risig, tills jag såg bilden! Dessutom pratar jag precis när han tog kort. Nästa gång ska jag sminka mig innan jag åker in, om jag hinner ;)
 
Sv: Magbilder!

Skitsnyggt med den utsmetade mascaran och kajalen sen! :D

Jag hann raka benen och ansa lite där bebben skulle ut. Fast det var väldigt väldigt bökigt och svårt att nå, naturligtvis såg jag inget av resultatet och har ingen aning hur ojämnt det blev. Spelar ingen som helst roll, men jag KÄNDE mig fräschare iaf! Gjorde det dagen innan vi åkte in tror jag.

Tänk att man är i den här tråden titt som tätt och gluttar, det är nåt med gravidmagar alltså... :laugh: Och tänkt att det är jag på första inlägget! Alldeles nygravid!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 284
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 355
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 426
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 742
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp