Mallas och Bonnies barntråd

Lite oväntat så kom det 6 bebisar idag :love:

3 honor och 3 hanar

Jag trodde absolut inte hon skulle föda idag, så jag gick på bio. Och väl hemma hade 4 st redan kommit :love: Allt gick prima bra, hon är så duktig min tjej! Bra vikter och dom ser bra ut allihopa. Jättekul!!

Bonnie tycker dom är jätteläskiga! Lite fascinerande, men jätteläskiga. Morr och fräs. Och jättesvartis, släpper mig inte långt bort. Gumsan. Torsdag är det dag 65 för henne.

GRATTIS! :bump: :banana: :bump:

Och BILDER, BILDER, BILDER! Som @Gimlan säger: VILL du bli bannad?! Vi kan säkert övertala någon moderator om vi inte får se söta missongar snart ;) :D

Wohoo!
 
Men guuuud vad ni tjatar!! Tror ni jag sitter och tittar på dom hela tiden eller? :angel:

Allahopa :love:
1964944_10152721937596158_859906552692397391_n_zpswtcrv9nn.jpg


Ena honan
10991312_10152721948696158_6620008659580658900_n_zps4ae3pnx9.jpg


Ena hanen
10402435_10152721948641158_2476381919807059378_n_zpsflsksblm.jpg
 
Ååh :love: Vad söta å så yttepyttesmå :D

Är nyfiken, är de med mera eller mindre vitt i utställningsskick eller tittar du på mönstren?
 
Halledudane då. :love:

Visst hette Thereses kattuppfödning Palace & Main? Var det en kentreferens? Jag har något svagt minne av att du funderat på att döpa ungarna för att hedra henne och jag kan i sådana fall tipsa om namn. T.ex. Isola... :angel:
 
Halledudane då. :love:

Visst hette Thereses kattuppfödning Palace & Main? Var det en kentreferens? Jag har något svagt minne av att du funderat på att döpa ungarna för att hedra henne och jag kan i sådana fall tipsa om namn. T.ex. Isola... :angel:

Haha, ja, det var Kent hon hade i huvudet. Bonnies pappa heter Sami av en anledning ;) Isola är ju din kisses namn, kan vi inte sno heller :love:
 
Ååh :love: Vad söta å så yttepyttesmå :D

Är nyfiken, är de med mera eller mindre vitt i utställningsskick eller tittar du på mönstren?

Ja, en britt ska helst ha upp till 50 % för att vara i bra utställningsskick. Och det är det nog 3 eller kanske t.o.m 4 som klarar. Sen kan det gå bra ändå, så det är inte spikat så!
 
Haha, ja, det var Kent hon hade i huvudet. Bonnies pappa heter Sami av en anledning ;) Isola är ju din kisses namn, kan vi inte sno heller :love:

Kan ni visst det. :D Åh, finns ju massor med fina kentrelaterade namn! Ansgar, Evelyne, Bianca, Isola, Frank (nåja, kanske inte jättefint :D ), Michael Caine nämns ju i låten "Palace & Main", Sundance Kid är ju typ ett namn, Elvis, Romeo, Jesus ( :D )...
 
Dom kommer troligen döpas på C och D (Mallas kull är C) och namnen får bara vara 7 bokstäver långa eftersom dom ska ha 2 stamnamn. Har bestämt mig för att ha med orginalstamnamnet i namnet, trots att det blir mina uppfödningar. Så dom kommer heta typ
S*Lisuanto's Darcie by Palace&Main's
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 093
Senast: Twirro
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 230
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 519
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp