Bukefalos 28 år!

Mallas och Bonnies barntråd

:p
Bara bilder på svartvita tjejen idag. Men idag blir dom 1 vecka gamla :love: :love:

11004953_10152735227571158_265703064_n_zps9h1di2i7.jpg

10956254_10152735227686158_628019241_n_zpsqho6ywbh.jpg


Preliminära namn har dom fått också. Detta är dock öppet för förändringar :angel:

S*Lisuanto's Cameron by Palace&Main's, BRI n 03 24 (brunspotted)
S*Lisuanto's Cody by Palace&Main's, BRI c 03 24 (lilaspotted)
S*Lisuanto's Colin/Connor by Palace&Main's (beslutsångest) BRI n 03 (svart)
S*Lisuanto's Charity/Cherish by Palace&Main's, BRI c 03 24 (lilaspotted)
S*Lisuanto's Caitlin by Palace&Main's, BRI a 03 24 (blåspotted)
S*Lisuanto's Cady by Palace&Main's, BRI n 03 (svart)
 
*viskar* Kan jag få komma ner till dig @MissFideli och bara titta på och kanske klappa lätt med ett finger på missongar? :o :o Jag blir SÅÅ sabla kattungesjuk när jag ser dem fast jag absolut inte ska ha några av hänsyn till mina underbara damer.
 
*viskar* Kan jag få komma ner till dig @MissFideli och bara titta på och kanske klappa lätt med ett finger på missongar? :o :o Jag blir SÅÅ sabla kattungesjuk när jag ser dem fast jag absolut inte ska ha några av hänsyn till mina underbara damer.

Klart du får det!! Är du snäll kan du få klappa med hela handen :) Jag vill bara att alla ungar ska ha öppnat ögonen först, så tidigast om 2 v. Eller hur länge nu Bonnie kniper :meh:
 
Tror redan jag ändrat mig om namnen. För att slippa ha en Cody och en Cady (Cady är bestämt av den som troligen ska ha henne) så får den lila heta Cameron, den bruna Connor och den svarta Colin. För nu i alla fall :angel:
 
Jag utstötte precis ett onaturligt ljud som lät som ett gnyende när jag såg bilderna :cautious::love:

Bara så du vet, om du ser någon konstig människa pressa sitt ansikte mot ditt fönster så är det nog bara jag som försöker få syn på lite kattungar :angel:

Och du, jag hoppas verkligen på många i bonnies mage också så att du kommer behöva en kattungevakt som kan ställa upp blixtsnabbt :angel::D

//Väntar otåligt på när de öppnar ögonen :love::love:

Och jag ser att du fick lite nytta av mina namnförslag :up: Spara en till mig skulle jag sååå gärna vilja säga :cry:
 
alla3%20150215_zpsdhlumgot.jpg

alla2%20150215_zpsleozbadb.jpg


Lilaspotted och vit hona, minstingen i kullen :love:
lilahona2%20150215_zpsgmvi7lv8.jpg


Svartvit hane
svarthane%20150215_zpsx4apd7vj.jpg


Lilaspotted och vit hane
lilahane%20150215_zpsgbo9ldcq.jpg


Brunspotted och vit hane
brunhane%20150215_zpsxmiygxhl.jpg


Blåspotted och vit hona
blaringhona%20150215_zpsgrhuauog.jpg


Svartvit hona
svarthona%20150215_zpsrlby0zms.jpg
Ååh, jag försökte se vilken som skulle kunna vara min favorit :crazy:

Jag är van vid honor så den lilla lilaspottade drog lite på några hjärtsträngar i mitt bröst :love:
Men den svartvita hanen var ju för söt med sin svarta nos :love:
Lilaspottade hanen får mig tänka på min Alice som är delvis lila, låter så häftigt med spotted också - hans tassar är ju bara för söta :love:
Brunspotted låter bara för tjusigt,den färgen vet jag ungefär hur den ser ut och har för mig att han hade rätt tydliga prickar va? :love: (och så har han redan M:et i pannan!)
Blåspotted ... Hur ser du skillnad på blått och lila när de är så här små? :eek: Imponerad!
Den svartvita honan ser ju bara perfekt ut :D

Så jaa .. Jag har lite svårt med det. De alla är ju så söta! :love: Blir spännande att se hur de ser ut som lite äldre och främst hur deras personligheter blir!! :love:
 
:love:
10991339_10152737409491158_8540939533635756963_n_zpsqc2pxy3m.jpg


Efter en väldigt snurrig förlossning med en förstföderska som tyckte allt var jättemystiskt, så är det nu lugnt :love:
4 st blev det

1 brunspotted hane
1 blåspotted hane
1 lilatabby hona
1 chokladtabby hona

Mallas ungar blev plötsligt enorma :eek: :D
Tyckte hon golvet var bättre än bädden?

Stort grattis tilll alla dina små!!! Skönt att allting har gått så bra :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 270
Senast: Twirro
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 552
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 835
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp