Mallas och Bonnies barntråd

Igår var det flyttdags. Bolådan var för stor, det ska vara litet och mysigt! Underklädeslådan! tyckte Malla. Nej! tyckte matte. Letade fram igloon hon ville ha sist och lade ungarna i den. Japp, perfekt! tyckte Malla.
10484926_10152725095121158_2064818537810777844_n_zpsxbq3ijmk.jpg
 
Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här:confused: Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden:cry::love:
(Syrran har en såndär liten Abbessinier, den är okej)
 
Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här:confused: Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden:cry::love:
(Syrran har en såndär liten Abbessinier, den är okej)

Vänta bara, snart är du fast när Bonnies fyra ungar kommer också :sneaky:

@MissFideli: Jag tror det blir samma fördelning, två av varje :)

Plus att jag är lite lätt kär i hanen med svart fläck på nosen :o
 
Meeeeer bilder!!! Meeeeer!!!!!




:D

(@MissFideli Du vet väl att hur många bilder du än lägger upp så blir det aldrig tillräckligt? :sneaky:)

Jag börjar ana ;) Ska se vad jag kan göra idag. Nu innan dom öppnat ögonen är dom ju inte så jättekul att fota. Men idag hade jag hällt upp ny mat åt de vuxna och tydligen luktade det vääääldigt gott om mina händer, för ungarna var på mig direkt :love: :love: Annars är det mest väs när jag stoppar ner handen :o
 
Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här:confused: Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden:cry::love:
(Syrran har en såndär liten Abbessinier, den är okej)

Öhm, förlåt? :devil: :love:
Terese tävlade ju fälttävlan tidigare, så lite rätt blev det ju :)
Jag ska hälsa hund... katterna från dig ;)
 
Vänta bara, snart är du fast när Bonnies fyra ungar kommer också :sneaky:

@MissFideli: Jag tror det blir samma fördelning, två av varje :)

Plus att jag är lite lätt kär i hanen med svart fläck på nosen :o

Hon är faktiskt ganska rund nu, så risken finns ju att det blir 4. Stackarn är jättestressad, hoppas hon får sina bebisar snart så hon får nått att göra :(
Jag är också kär i honom! Fast jag är ju kär i alla, men jag är ju lite galen i nosfläckar, så.... :meh:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 231
Senast: Twirro
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 456
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 607
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 438
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp