Bukefalos 28 år!

Marabou Nyhet

@Tora @Hallon
Om ni gillar Marabou Salta Mandlar...
Provat den Turkosa Toblerone? :love:
Marabou Caramelized Almonds & Sea Salt kan duga i brist på annat :D
 
@Tora @Hallon
Om ni gillar Marabou Salta Mandlar...
Provat den Turkosa Toblerone? :love:
Marabou Caramelized Almonds & Sea Salt kan duga i brist på annat :D

Jag är en riktig sucker för Marabou salta mandlar :love::love: Tycker att alla annan choklad har blivit så sötsliskig efter att jag ätit den..:(

Vad är det för nån Toblerone som är turkos??? Aldrig sett?!?:confused:
 
Jag är en riktig sucker för Marabou salta mandlar :love::love: Tycker att alla annan choklad har blivit så sötsliskig efter att jag ätit den..:(

Vad är det för nån Toblerone som är turkos??? Aldrig sett?!?:confused:

Den finns att köpa på Arlanda vet jag, brukar skicka beställning med flygande människor :D
Toblerone Crunchy Almonds :d
 
Där ser man. Jag har bara träffat på den rosa som innehåller russin och även om jag tycker russin är jätte gott så är det ju ngt av det äckligaste som finns när man har det i chokladen.. :yuck:
 
Finns det en turkos toblerone :confused:

Det har jag helt missat! Den skall jag titta efter!!!!

Finns dock inte i vanliga butiker, vilket är tur för mig för jag hade ätit en om dagen, utan på typ flygplatser och ålands-/finlandsbåten. Skulle tro att det är i taxfreebutiker :)
 
Nu har jag, inspirerad av tråden, stoppat i mig en såndär marabou Japp. Inte jätteimponerad faktiskt. Konsistensen blev mysko med japps lite torrare och smaken... Faktiskt inget speciell alls.
 
Finns dock inte i vanliga butiker, vilket är tur för mig för jag hade ätit en om dagen, utan på typ flygplatser och ålands-/finlandsbåten. Skulle tro att det är i taxfreebutiker :)
Hmmm. Får åka över till Danmark med båten och hoppas dom har det på båten.

Vissa åker för att köpa sprit andra för att köpa turkos toblerone :D
 
  • Gilla
Reactions: Io
Hmmm. Får åka över till Danmark med båten och hoppas dom har det på båten.

Vissa åker för att köpa sprit andra för att köpa turkos toblerone :D

Helt klart värt det, jag lovar! :D
Funderar själv på vem jag ska skicka iväg någonstans för att langa lite Toblerone åt mig, var ett tag sedan sist jag åt någon...
 
Helt klart värt det, jag lovar! :D
Funderar själv på vem jag ska skicka iväg någonstans för att langa lite Toblerone åt mig, var ett tag sedan sist jag åt någon...
Hmmm. Undra hur man skall förklara det för tullen?

"Jag lovar jag försöker inte dölja någon olaglig substans med tusentals chokladkakor. Jag vill bara ha ett rejält lager med turkos toblerone"
 
  • Gilla
Reactions: Io
Hmmm. Undra hur man skall förklara det för tullen?

"Jag lovar jag försöker inte dölja någon olaglig substans med tusentals chokladkakor. Jag vill bara ha ett rejält lager med turkos toblerone"

Skulle dock inte vara ett lager som varade speciellt länge är jag rädd. Fick två 400g sist, de tog slut på en helg :o
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 384
Senast: Hedinn
·
Mat Jag har ju Jamie Olivers kokbok "5 ingredienser", vilket är en bunt rätter som lagas med endast, hör och häpna 7, nej skämtade bara, 5...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 717
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 282
Senast: Ajda
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 443
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp