Bukefalos 28 år!

Marabou Nyhet

Gammeln

Trådstartare
Japp :). Vad tyckte ni om den nya? Köpte nyss den stora kakan och avnjuter den medans jag skriver denna tråd. Underbart god så där lagom söt som gör att man bara vill ha mer att tugga på :d. Det blir betyg :d:d:d:d:d av 5
 
Riktigt jäkla god! :d

@Tora Marabou med smak av Japp.
Jasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?

Har för mig jag åt den redan i början av februari.

Tyckte den var sådär. Japp och choklad ligger lite väl nära varandra i smaken och flyter ihop lite. Det smakar bara, tja som Japp med lite mer chokladsmak.

Dessutom gillade jag inte konsistensen riktigt. Den var lite kornig.

Någon jag däremot skulle kunna döda för är den med salta mandlar. Hade lätt kunnat äta den morgon, lunch och kväll :d
 
Smakade precis. Jag gillar Japp, men denna var ingen höjdare alls, sliskig o nån skum eftersmak. Svag 2a av 5 möjliga.
 
  • Gilla
Reactions: rtf
Jasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?

Har för mig jag åt den redan i början av februari.

Tyckte den var sådär. Japp och choklad ligger lite väl nära varandra i smaken och flyter ihop lite. Det smakar bara, tja som Japp med lite mer chokladsmak.

Dessutom gillade jag inte konsistensen riktigt. Den var lite kornig.

Någon jag däremot skulle kunna döda för är den med salta mandlar. Hade lätt kunnat äta den morgon, lunch och kväll:d

Har ingen aning om hur länge den har funnits, jag upptäckte den för ungefär en vecka sen. Men den med salta mandlar har jag inte provat (än ;)), den låter ju onekligen lovande! :d
 
Jag skrev ju Japp :D. Den har ett tunnt krämigt lager som man knappt ser o så är vissa rutor lite halvsega :d
Ha ha ha! Nu förstår jag att du menar Japp som i godiset.

När jag läste det första gången så tolkade jag det som en fortsättning av rubriken.

"Marabou nyhet"
Ja (japp), vad tycker ni om den?

:D:D
 
Har ingen aning om hur länge den har funnits, jag upptäckte den för ungefär en vecka sen. Men den med salta mandlar har jag inte provat (än ;)), den låter ju onekligen lovande! :d
Nej, nej prova inte den!!!!!!!

(Det borde vara lag på en varningstext på den chokladen "Varning! Starkt beroendeframkallande!")
 
Nej, nej prova inte den!!!!!!!

(Det borde vara lag på en varningstext på den chokladen "Varning! Starkt beroendeframkallande!")

Haha då är det nog säkrast att avstå! ;) Fast det kanske redan är försent, jag känner redan att habegäret växer :devil:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 807
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 039
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 140
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp