Bukefalos 28 år!

Marabou Nyhet

Haha då är det nog säkrast att avstå! ;) Fast det kanske redan är försent, jag känner redan att habegäret växer :devil:
Neeeeeej!!!! Spring medan du kan!!!!!!


Nej inte åt det hållet!!! Du skall springa bort från affären inte till affären :eek:
 
Neeeeeej!!!! Spring medan du kan!!!!!!


Nej inte åt det hållet!!! Du skall springa bort från affären inte till affären :eek:

Men affären ligger ju hitåt!! Och chokladen finns i affären! :eek: @Tora , du har lett in mig på den mörka vägen! There ain't no turning back now! :nailbiting:
 
Alltså, vänta lite nu här. Jag varnade dig ju!!!!!! O_o

Men har du lite tur så är du lika konstig (imun?) som @Gammeln och tycker inte om den!

Varningen var meningslös, jag är för svag för frestelser!!! Du kan ju inte skylta med såna tunga grejer helt öppet såhär hur som helst :eek: With great powers comes great responsibility!

Jag hoppas att jag har liknande smaklökar som @Gammeln, annars vet jag inte hur det här ska sluta! :eek:
 
Varningen var meningslös, jag är för svag för frestelser!!! Du kan ju inte skylta med såna tunga grejer helt öppet såhär hur som helst :eek: With great powers comes great responsibility!

Jag hoppas att jag har liknande smaklökar som @Gammeln, annars vet jag inte hur det här ska sluta! :eek:
Ja, ja skyll på mig bara. Jag är ju bara en oskyldig budbärare :cry:

Mohaaaaaaaa :devil: (ännu en själ som hamnar på ett varmt ställe inom kort)
 
Ja, ja skyll på mig bara. Jag är ju bara en oskyldig budbärare :cry:

Mohaaaaaaaa :devil: (ännu en själ som hamnar på ett varmt ställe inom kort)

Jag kommer att skylla allt på dig så tro inget annat! :devil:

Hoppas att det inte är för varmt där nere bara, man vill ju inte att chokladen smälter! ;) Eller det kanske är det som är helvetet, bara en massa smält choklad :eek:
 
Av mig får Japp bara :d av fem möjliga. Jag tyckte den var sliskig.
Salta mandlar och lakrits däremot :love::love::love: (och göra egen chokladmousse och använda saltlakritschoklad istället för vanlig choklad....*nomnomnomnom*)
 
Jag kommer att skylla allt på dig så tro inget annat! :devil:

Hoppas att det inte är för varmt där nere bara, man vill ju inte att chokladen smälter! ;) Eller det kanske är det som är helvetet, bara en massa smält choklad :eek:
Exakt! Det är för varmt för någon form av choklad.
Mohaaaaaaaa :devil::devil::devil:
 
Jasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?

Har för mig jag åt den redan i början av februari.

Tyckte den var sådär. Japp och choklad ligger lite väl nära varandra i smaken och flyter ihop lite. Det smakar bara, tja som Japp med lite mer chokladsmak.

Dessutom gillade jag inte konsistensen riktigt. Den var lite kornig.

Någon jag däremot skulle kunna döda för är den med salta mandlar. Hade lätt kunnat äta den morgon, lunch och kväll :d
Håller med i varenda stavelse! Salta mandlar är den absolut godaste choklad som finns just nu!!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 815
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 041
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 140
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp