Bukefalos 28 år!

Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade igenom vad som hänt på MP de sista dagarna. Är inte inne varje dag.
Hade fått ett av de där klassiska medelanderna som vi alla fått och bara äääääälskar: Tycker du är jättefin. Vill gärna träffa dig över en fika eller promenad.

Jag brukar aldrig svara på den typen av trista meddelanden. Men funderar på om jag för en gång skull ska göra det (känner mig lite full i fan idag)
Något i stil med "Åh vad glad jag blir att du tycker jag är jättefin för det tycker jag också att jag är. Eftersom jag är så himla utsvulten på komplimanger för mitt utseende är jag inte så kräsen så jag går gärna på dejt. När och var ska vi ses och tror du vi passar ihop?"
Ja! Och meddela såklart vad du får för svar!
 
Kollade igenom vad som hänt på MP de sista dagarna. Är inte inne varje dag.
Hade fått ett av de där klassiska medelanderna som vi alla fått och bara äääääälskar: Tycker du är jättefin. Vill gärna träffa dig över en fika eller promenad.

Jag brukar aldrig svara på den typen av trista meddelanden. Men funderar på om jag för en gång skull ska göra det (känner mig lite full i fan idag)
Något i stil med "Åh vad glad jag blir att du tycker jag är jättefin för det tycker jag också att jag är. Eftersom jag är så himla utsvulten på komplimanger för mitt utseende är jag inte så kräsen så jag går gärna på dejt. När och var ska vi ses och tror du vi passar ihop?"

Snälla svara det.
 
Eftersom ni andra får så underhållande mail på MP var jag också tvungen att regga mig där för ett tag sen.
Min presentation innehåller bara en mening och inga bilder finns. Trots det mailar killar mig, underligt nog! Tyvärr är mailen lite tråkiga som min presentation. O_o
Kanske ska skriva ihop nåt om hur bra jag är och se vad för underliga typer som dyker upp då? :)
 
Ja men åh så bra det där gick då!
Skrev exakt så som jag gjorde i inlägget. Han var online. Fick svaret "Hehehe. Det vet jag inte förens vi träffas"
Antar att han syftade på min fråga om vi passade ihop. Resten gick han helt förbi.
Svarade "Av en lång och utförlig presentation så var det enda du kommenterade mitt utseende. Din press innehåller ingen vettig info alls om dig så nej tack, jag är inte intresserad av att fika med dig. Du är inte min typ"

Han har läst men inte svarat.
 
På min profil nappar bara såna som inte är singlar. Eller också är dom i 20-års åldern. :meh:

Se inte detta som kritik på något sätt, jag är bara nyfiken. Finns det något i din presentation som kan antyda att du bara är ute efter något kortvarigt, det låter ju som om de som kontaktar dig är typiska för sådana som vill ha något kortvarigt?
 
Nej, jag tycker tvärtom att jag är övertydlig... Det kan vara så att dom helt enkelt inte läser texten.
 
Ja men åh så bra det där gick då!
Skrev exakt så som jag gjorde i inlägget. Han var online. Fick svaret "Hehehe. Det vet jag inte förens vi träffas"
Antar att han syftade på min fråga om vi passade ihop. Resten gick han helt förbi.
Svarade "Av en lång och utförlig presentation så var det enda du kommenterade mitt utseende. Din press innehåller ingen vettig info alls om dig så nej tack, jag är inte intresserad av att fika med dig. Du är inte min typ"

Han har läst men inte svarat.
Hahaha! Han kanske tyckte det är strunt samma om man ens har nåt gemensamt, sålänge den andra är fin att titta på? :banghead:
 
Jag funderade på det där med vilken ålderskategori männen söker. Nu när jag har tittat på de som finns häromkring i typ samma ålder som mig (30), är det inte någon som bara ställt in åldern yngre än sig själv. Alla har upp till sin egen ålder eller några år äldre. Är det något som ändras efterhand som de blir äldre? De kanske alltid vill ha en tjej som är 25-35 år, oavsett hur gamla de själva är?
 
Jag funderade på det där med vilken ålderskategori männen söker. Nu när jag har tittat på de som finns häromkring i typ samma ålder som mig (30), är det inte någon som bara ställt in åldern yngre än sig själv. Alla har upp till sin egen ålder eller några år äldre. Är det något som ändras efterhand som de blir äldre? De kanske alltid vill ha en tjej som är 25-35 år, oavsett hur gamla de själva är?
Som jag har sagt tidigare, så defaultade motesplatsen att jag var intresserad av kvinnor upp till 14 år yngre än vad jag är.
Detta kan spela in något.
 
Som jag har sagt tidigare, så defaultade motesplatsen att jag var intresserad av kvinnor upp till 14 år yngre än vad jag är.
Detta kan spela in något.
Till mig har den föreslagit 5 år yngre till 6 år äldre.
Men om den sätter så pass mkt yngre för dig, borde den inte göra det även för killarna i min ålder också? Isf. borde de flesta av dem söka efter 18-20-åringar...
 
Till mig har den föreslagit 5 år yngre till 6 år äldre.
Men om den sätter så pass mkt yngre för dig, borde den inte göra det även för killarna i min ålder också? Isf. borde de flesta av dem söka efter 18-20-åringar...
Jag är 51. DET tror jag spelar in i den allmänna defaultingen.
 
Jag funderade på det där med vilken ålderskategori männen söker. Nu när jag har tittat på de som finns häromkring i typ samma ålder som mig (30), är det inte någon som bara ställt in åldern yngre än sig själv. Alla har upp till sin egen ålder eller några år äldre. Är det något som ändras efterhand som de blir äldre? De kanske alltid vill ha en tjej som är 25-35 år, oavsett hur gamla de själva är?

Finns ju många tjejer som ser jäkligt bra och fräscha ut för sin ålder. Många tränar osv och då lätt kan konkurrera med yngre tjejer.

Tittar jag på män i min ålder (41) så ser en del ut som om de vore strax över 30...vältränade, en ungdomligare klädstil som ändå passar dom. Andra ser ut som riktiga gubbar som lätt kan vara 15-20 år äldre än sin faktiska ålder. Det är riktigt svår att gissa ålder på vissa. Mr Ny tippade jag på vara i min ålder och han var ett år äldre så det stämde bra. Men Mr Dejt var svårare. Han kunde lika gärna vara 3-4 år yngre än mig men är fem år äldre.
Försöker inte stirra mig blind på åldern men jag vill träffa någon som känns jämngammal med mig i sätt och sinne.
 
Då är de isf inte konsekventa när de föreslår lämpligt åldersspann.

Alltså hjälp, efter att ha uppdaterat presentation, profilbild och fotoalbum väller det in besökare. Det är juh nästan obehagligt!

Lugn...det varar max två dagar. Har testat det knepet ett par gånger ;)
Och man får från samma killarna....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 051
Senast: Sassy
·
Samhälle LRF:s företrädare sa i en debatt i Aktuellt nyss att antalet mjölkbönder har minskat i Sverige pga lagen om att korna har rätt att gå ut...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
2 504
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 058
Senast: Niyama
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp