Bukefalos 28 år!

Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Självklart. Och det ska gå i brunt :)
:rofl:

Så vidrigt ...:D

Men alltså, konversationen vid dejten:

"Hör här va kul, jag kallar dig Bajskorven när jag pratar med mina kompisar på Internet"

"Bajskorven? Varför då??"

"Jomen du vet, man säger ju att bajsa är att göra nummer två".

"Nummer två??"

"Ja, jag hade ju en bättre kille på gång, han var nummer ett men det gick lite trögt där."


Lycka till Voff, vad skulle kunna gå fel? ;) :laugh:
 
....och medans jag sitter och skojar med er så smsar Mr Dejt selfies från skogen. Trodde han skulle räkna rådjur. Han lär inte se många om han ska vela med den där kameran....
Och Brungummen plingar till då och då på messinger. Uj, uj..... jag blir heeelt matt
 
:rofl:

Så vidrigt ...:D

Men alltså, konversationen vid dejten:

"Hör här va kul, jag kallar dig Bajskorven när jag pratar med mina kompisar på Internet"

"Bajskorven? Varför då??"

"Jomen du vet, man säger ju att bajsa är att göra nummer två".

"Nummer två??"

"Ja, jag hade ju en bättre kille på gång, han var nummer ett men det gick lite trögt där."


Lycka till Voff, vad skulle kunna gå fel? ;) :laugh:

Brunt är en jordnära, naturlig och underskattad färg, så det så :mad:.
Sen tror jag vitt är för sent för mig......
 
....får mer sms från Mr Dejt. Har inte svarat innan. Svarade nu att hans underställströja matchade mina långkalsonger, ifall vi ska gå på samma kalas. ( undertröjan syntes på selfies)

Romantiken flödar. Kållarver och långkalsonger.
Fattar ni varför jag är singel nu?!! :meh:
 
....får mer sms från Mr Dejt. Har inte svarat innan. Svarade nu att hans underställströja matchade mina långkalsonger, ifall vi ska gå på samma kalas. ( undertröjan syntes på selfies)

Romantiken flödar. Kållarver och långkalsonger.
Fattar ni varför jag är singel nu?!! :meh:

I min värld är det pluspoäng med många strängar på sin lyra :up:
 
....får mer sms från Mr Dejt. Har inte svarat innan. Svarade nu att hans underställströja matchade mina långkalsonger, ifall vi ska gå på samma kalas. ( undertröjan syntes på selfies)

Romantiken flödar. Kållarver och långkalsonger.
Fattar ni varför jag är singel nu?!! :meh:

Fast med rätt person, i rätt kontext kan väl både långkallingar och kållarver vara rätt att prata om?
 
I min värld är det pluspoäng med många strängar på sin lyra :up:

Det är ju det även i min. Det är då själve fan att han lyckas pricka så rätt när det ska ställas in.....
Typ ingen har lyckats med det innan för få killar har haft samma humor och intressen som jag. Brungummen har samma humor. Men verkar inte vara en naturmänniska. Jo...men då är det havet. Jag har båtskräck!
 
Kollade igenom vad som hänt på MP de sista dagarna. Är inte inne varje dag.
Hade fått ett av de där klassiska medelanderna som vi alla fått och bara äääääälskar: Tycker du är jättefin. Vill gärna träffa dig över en fika eller promenad.

Jag brukar aldrig svara på den typen av trista meddelanden. Men funderar på om jag för en gång skull ska göra det (känner mig lite full i fan idag)
Något i stil med "Åh vad glad jag blir att du tycker jag är jättefin för det tycker jag också att jag är. Eftersom jag är så himla utsvulten på komplimanger för mitt utseende är jag inte så kräsen så jag går gärna på dejt. När och var ska vi ses och tror du vi passar ihop?"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 558
Senast: Sassy
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 588
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Haft 2,5 vecka av 4 veckors semester, och saknar verkligen jobbet nu. Mina kollegor, att ha något att faktiskt åstadkomma och att känna...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 501
Senast: Badger
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 774
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp