Bukefalos 28 år!

Mera valpar 2017 del två

Nu har jag en åtta veckors valp hemma. :love:
Helt bedårande.
Jag har stängslat in oss i vardagsrummet, men hon får hänga med runt i övriga huset. Ibland får hon hänga lite själv i vardagsrummet. Vilket har gått fint, hon har mest lyft på huvudet när jag gått ut. Lite värre var det när jag gick in i badrummet. Men annars så är vi nära, nära.
Hon har hälsat på katterna och tittat på hönsen.
Det händer lite för mycket utomhus för att hon alltid ska komma ihåg varför vi hade bråttom ut.

Jag har "hittat" mat inomhus, så när jag kallar på henne så har hon börjat komma som en skott.
 
Inbjudan gäller alla som kan ha ihjäl dom åt mig ,:devil: djur att låta illa + att dom lärt min lilla söta ,väluppfostrade hund att hoppa över staketet :angel:

Särbon är en sådan där magisk djurmänniska (mina katter har alltid tyckt bäst om honom... :cautious:) så han kan säkert träna henne till fasanapportör :rofl:
 
Tusan alltså. Trodde det här med att vara dagmatte till en valp skulle stilla mitt valpbegär, men icke. Vill bara ha min egen valp ännu mer :cautious::arghh:
Alltså jag är helt betagen av min valp.
När jag var liten så ville jag ha valpar när jag blev vuxen- när mina kompisar pratade om att de skulle ha barn.
Idag är jag väldigt barnkär, men har verkligen fått den känslan tillbaka!
 
Alltså jag är helt betagen av min valp.
När jag var liten så ville jag ha valpar när jag blev vuxen- när mina kompisar pratade om att de skulle ha barn.
Idag är jag väldigt barnkär, men har verkligen fått den känslan tillbaka!

Alltså jag tänkte att allt valpbitande skulle få min desperation efter valpköp att lugnas, men icke! Så fel man kan ha. :eek:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 251
Senast: iNTOHiMO
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 818
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 066
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp