Bukefalos 28 år!

Min bror har en dotter

Nej, jag har inte varit här för det sista jag orkade med var ständiga påhopp från ett par personer. De är dock på ignore nu och jag hade en flik öppen på mobilen så igår såg jag att jag hade notiser. Har inte hört av min bror mer så det är bra, det var en sen kväll nån bankade på min dörr men det kan ju varit vem fan som helst, tror inte han åker hit för att bara banka på dörren liksom. I övrigt är det mindre bra och har varit på "inläggningsgränsen" länge nu.

Tack för allt stöd och pepp :bow:
 
Nej, jag har inte varit här för det sista jag orkade med var ständiga påhopp från ett par personer. De är dock på ignore nu och jag hade en flik öppen på mobilen så igår såg jag att jag hade notiser. Har inte hört av min bror mer så det är bra, det var en sen kväll nån bankade på min dörr men det kan ju varit vem fan som helst, tror inte han åker hit för att bara banka på dörren liksom. I övrigt är det mindre bra och har varit på "inläggningsgränsen" länge nu.

Tack för allt stöd och pepp :bow:

Skönt att se dig!
 
Nej, jag har inte varit här för det sista jag orkade med var ständiga påhopp från ett par personer. De är dock på ignore nu och jag hade en flik öppen på mobilen så igår såg jag att jag hade notiser. Har inte hört av min bror mer så det är bra, det var en sen kväll nån bankade på min dörr men det kan ju varit vem fan som helst, tror inte han åker hit för att bara banka på dörren liksom. I övrigt är det mindre bra och har varit på "inläggningsgränsen" länge nu.

Tack för allt stöd och pepp :bow:

Tänk att det alltid ska vara så att en del inte kan vara ödmjuka, vet iofs inte vad som hänt men tråkigt att du ser det som påhopp, inget men behöver i din sits.
Hoppas du kommer må bättre, styrkekramar.
 
Nej, jag har inte varit här för det sista jag orkade med var ständiga påhopp från ett par personer. De är dock på ignore nu och jag hade en flik öppen på mobilen så igår såg jag att jag hade notiser. Har inte hört av min bror mer så det är bra, det var en sen kväll nån bankade på min dörr men det kan ju varit vem fan som helst, tror inte han åker hit för att bara banka på dörren liksom. I övrigt är det mindre bra och har varit på "inläggningsgränsen" länge nu.

Tack för allt stöd och pepp :bow:

Skönt att se dig och bra att du lagt dem på ignore.
Det är lätt att trycka till någon bakom en skärm, bra mycket lättare än i verkligheten.
Försök att strunta i det och låta det rinna av dig så gott det går.
en del verkar ha som "hobby" att provocera och då blir det lätt fel.
Är det påhopp, glöm inte att rapportera inläggen (om det är några du ser) så får moderattor avgöra om det verkligen är okej.

*kram och pepp*
 
Nej, jag har inte varit här för det sista jag orkade med var ständiga påhopp från ett par personer. De är dock på ignore nu och jag hade en flik öppen på mobilen så igår såg jag att jag hade notiser. Har inte hört av min bror mer så det är bra, det var en sen kväll nån bankade på min dörr men det kan ju varit vem fan som helst, tror inte han åker hit för att bara banka på dörren liksom. I övrigt är det mindre bra och har varit på "inläggningsgränsen" länge nu.

Tack för allt stöd och pepp :bow:

Heja dig, jag tycker du är super som vågade anmäla och reagera! Jag hoppas du kommer tillbaka:)
 
Nej, jag har inte varit här för det sista jag orkade med var ständiga påhopp från ett par personer. De är dock på ignore nu och jag hade en flik öppen på mobilen så igår såg jag att jag hade notiser. Har inte hört av min bror mer så det är bra, det var en sen kväll nån bankade på min dörr men det kan ju varit vem fan som helst, tror inte han åker hit för att bara banka på dörren liksom. I övrigt är det mindre bra och har varit på "inläggningsgränsen" länge nu.
Ngt vi kan göra för att göra det lite mindre jobbigt? Kram om du vill.
Tack för allt stöd och pepp :bow:
 
Försöker komma fram till jourhavande präst men inte ens det går :cry: vill inte prata med akutpsyk för de kommer tycka att jag ska komma dit.
 
Har läst igenom tråden nyss.
Har inget nytt att tillägga jämfört med vad som redan sagts; att du är enormt stark som faktiskt har gjort detta! Hoppas att du får prata av dig med några av de här fantastiska bukefalisterna :love: eller någon annan kvalificerad medmänniska :heart
 
Jourhavande medmänniska?

Ja, har funderat på det men tänkt att det kanske blir lite väl tungt för dem. Men efter nattens samtal med prällen känns det ändå som ett bättre alternativ. När jag väl kom fram hummade han mest och ville be för mig. Tyvärr, böner lär inte bota min ångest. Kändes som jag hade ringt till totalt fel ställe och det blev bara obekvämt, ville ju inte vara oförskämd men jag vet verkligen ingenting om sånt så jag blev bara helt ställd. Tidigare när jag ringt dit har det varit bra och inget prat om bön eller gud.
 
Jag är sjuk och det förvärrade nog läget rätt rejält. Är helt matt och yr och det liknar ju ångest liksom så det blir triggande. Var tvungen att ta tempen för att avgöra om jag mådde så dåligt enbart pga ångest eller något mer och jo, hade 39 grader då. Jag tror alltid att allt är psykiskt.
 
Ja, har funderat på det men tänkt att det kanske blir lite väl tungt för dem. Men efter nattens samtal med prällen känns det ändå som ett bättre alternativ. När jag väl kom fram hummade han mest och ville be för mig. Tyvärr, böner lär inte bota min ångest. Kändes som jag hade ringt till totalt fel ställe och det blev bara obekvämt, ville ju inte vara oförskämd men jag vet verkligen ingenting om sånt så jag blev bara helt ställd. Tidigare när jag ringt dit har det varit bra och inget prat om bön eller gud.
Vad synd att du stötte på en prälle som inte borde få svara på det numret.
 
Ja, har funderat på det men tänkt att det kanske blir lite väl tungt för dem. Men efter nattens samtal med prällen känns det ändå som ett bättre alternativ. När jag väl kom fram hummade han mest och ville be för mig. Tyvärr, böner lär inte bota min ångest. Kändes som jag hade ringt till totalt fel ställe och det blev bara obekvämt, ville ju inte vara oförskämd men jag vet verkligen ingenting om sånt så jag blev bara helt ställd. Tidigare när jag ringt dit har det varit bra och inget prat om bön eller gud.

Den prällen satt på fel plats.

Jag tänker att du borde få verktyg för att kunna hantera akut ångest. Det är skitjobbigt att ha ångest och inte kunna hantera det för det kör ju över en som en ångvält. Vid den värsta ångestattacken jag haft i mitt liv önskade jag på fullt allvar att någon hade slagit mig i huvudet så jag hade tuppat av och sluppit var med.

Andningsövningar är ganska effektiva på att stoppa ångest. Det första som händer vid en ångestattack är nämligen att andningen slutar fungera som den ska, så man tar helt enkelt tillbaka kontrollen över andningen. Långa, djupa andetag fungerar på många, men inte alla, så man kan behöva vägledning för att hitta det som fungerar. En yogainstruktör/terapeut inom MediYoga kan hjälpa dig med att hitta ditt sätt, då de är tränade på andningstekniker. Rent generellt så kan yoga fungera som ett bra komplement till annan vård. Min egen erfarenhet är att det var inte förrän jag började med yoga som jag blev frisk från min panikångest. Vid det laget hade vården redan gett upp hoppet om att jag skulle bli bra. Så med det i bagaget kan jag rekommendera det varmt. Medicinsk yoga går dessutom att få inom landstinget. Det finns idag cirka 130 vårdenheter runt om i landet som kan erbjuda MediYoga.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 049
Senast: gulakatten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 439
Senast: Juli0a
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 195
Senast: mars
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp