Sv: Minigris

Åhhh jag vill ha Jennie!! Hon ser ju ut som en jättestor mys-råtta :love::love::love: Visste inte att grisar kunde se ut så!

Visst är hon en "Mys-råtta" :D
Här är en bild på henne i februari. Två dagar innan hon grisade.
Ett "äkta" hängbuksvin! :rofl:
jenniedr.jpg
 
Sv: Minigris

Så här såg jennie ut när hon var ca 7 v.
Visst påminner hon om en liten mus? :D
jennie1.jpg
 
Sv: Minigris

Så här såg jennie ut när hon var ca 7 v.
Visst påminner hon om en liten mus? :D
jennie1.jpg

:love::love::love::love:
Söööööööööötare än sötast!!
Har själv haft en minigris. Jag älska den grisen så underbar. Någon gång så blir det en ny minigris.
Känner du till Kvarnforsens minigrisar? Där kom min lilla tös ifrån som nu tyvärr inte finns längre..:cry:
 
Sv: Minigris

Åh! Jag vill också ha en minigris ju!

Det är väldigt lätt att falla för en liten söt kulting, men även den sötaste kulting kan växa upp till ett "monster" ;)

Tusse2....
Jag ser att du bor i Finland.
Jag sålde en kulting dit för ca 2 veckor sen.:)
 
Sv: Minigris

Ja, jag känner till honom. Tyvärr inget possitivt....
Vad hände med din gris? :(
Vet ej varför hon dog. Bara knall och fall:cry: Men jag fick några underbara år med henne:love:
Okej, har hört många som är negativa mot han. Själv fick jag bara ett positivt intryck av båda han och grisarna...
 
Sv: Minigris

Här är Babe! Våran minigris som vi haft i över ett år nu.

När hon precis kommit hem till oss.


Så här ser hon ut nu!
 
Sv: Minigris

Jag har också reagerat på deras skrytsamma attityd, just med tanke på att dom är "nybörjare" och saknar en del erfarenhet.:smirk:

Du och jag som har hängt med i många år, behöver inte skryta.
Vi är ju bra ändå, eller hur?:D :angel: :p :bow:
Då kan ni ju fråga ut dem om grisgenetik, avancerad sådan :p nybörjare brukar inte kunna sånt så bra :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Djur När min robo dog för ca 1 år sedan tänkte jag nu blir det ingen ny. Men nu säger det i hamstertarmen igen och två guldhamster honor...
Svar
4
· Visningar
712
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 503
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ han som skriver golits inlägg funderar på hur nationen samlat sig efter Ulf och Ebba von Papens, samt lille Johns upprop till nationen...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: MiaMia
·
Anläggning Plus 1 grad och lera här nu. Förra året hade hästarna 1/6 av hagen de går i nu. Det var lerkaos då. Min förhoppning var att lerkaoset...
2
Svar
38
· Visningar
1 706
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp