Bukefalos 28 år!

Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

En gång för länge sen hörde jag en vis och andlig man säga att

BARN väljer sina föräldrar ,lång innan de föds, ja ens blir till.

OM det stämmer så förstår jag varför Freddy valde dig och Mats.
Så som du beskriver hans födelse,
större och vackrare finns inte.

Sablar, du är en enastående kvinna!
 
Sv: Minisablar?

Följer tråden hela tiden och tänker på er! Lilla Freddy verkar vara en riktig kämpe! Många kramar!
 
Sv: Minisablar?

*Knapplån*

Jösses så fint ni skriver.. jag sitter med tårar i ögonen!

Freddy är verkligen en kämpe, en riktig fighter!!!
Nu är den ena medicinen borta, den som jag såg som lite "elak",
och han har inte haft några kramper eller tendenser till sånna på
några dagar. I morse fick han sparka undan kuvösen och fick en
egen säng :love:
Han kämpar på så tappert och jag har fått amma honom två ggr :love: vilken känsla!!!
Freddy tyckte nog att det var ganska så mysigt för han somnade till lite då och då
 
Sv: Minisablar?

Dem är tåliga de små liven. :)
Freddy är ett väldigt gulligt namn som jag och så gärna hade döpt min son till om inte ett puckat gammalt "ex" hetat det.
 
Sv: Minisablar?

Det är så skönt att höra att det går framåt. Fortsätter hålla tumme för att allt blir bra.
 
Sv: Minisablar?

Jag visste väl det :D :bump: :D :bump: :D

Nu kommer det bara gå framåt!! Snart byter han egen säng på sjukhuset mot egen säng hemma, sen byter han väl ut sängen mot....ponny?? :o
 
Sv: Minisablar?

Åh, vad skönt att Freddy mår allt bättre :bump:

Hoppas ni snart får komma hem och njuta av vårsolen!!

Kramar till er alla från Angelina
 
Sv: Minisablar?

Sablar22 skrev:
Freddy är verkligen en kämpe, en riktig fighter!!!
Nu är den ena medicinen borta, den som jag såg som lite "elak",
och han har inte haft några kramper eller tendenser till sånna på
några dagar. I morse fick han sparka undan kuvösen och fick en
egen säng :love:
Han kämpar på så tappert och jag har fått amma honom två ggr :love: vilken känsla!!!
Freddy tyckte nog att det var ganska så mysigt för han somnade till lite då och då
Underbart :love: . Hoppas att han inom kort får flytta hem! Tänker på er.
 
Sv: Minisablar?

Jahapp.. sista gången jag kan vara hemma över natten! :) :bump:
Nu tycker ni kanske att jag är knasig.. först gnäller jag över att jag bryter ihop pga sjukhusmiljön och sen är jag överlycklig för att jag inte ska vara hemma på ett par veckor eller så.

Idag har Freddy visat oss alla att han kan minsann käka mat direkt från fabriken :D
Jag gjorde ett försök först med att amma honom.. han vägdes innan, och när vi tyckte att vi var klara och vägde honom igen så visade vågen att han hade tryckt i sig hela sin "portion" som han skulle ha :banana:
Det gick lika bra vid andra försöket idag.. :love: personalen tyckte att jag skulle åka hem och sova allt vad jag kunde, för hädanefter ska han ammas var tredje timme. JIPPIEEEEEEE!!!!!!!!!!

Freddy är helt otrolig.. på två dygn har han gått från framsteg till framsteg!! Det är nästan så att man börjar fundera på vad det blir för ordentligt bakslag härnäst.
Jag har dessutom haft en enorm tur och fått ett rum på samma avdelning som han ligger på.


Tack.. alltså verkligen jättetack för all omtanke som ni har gett oss.
Den har värmt när tankarna har varit som mörkast.

/Sablar - som faktiskt är överlycklig över att inte kunna skriva på buke på ett tag :p
 
Sv: Minisablar?

Nejdå, du är inte knasig! Nu går det ju framåt och att du blir lycklig över det är väl inte alls konstigt!!

JAg önskar dig och övriga inblandade lycka till! Hoppas ni alla 'är snart hemma.
 
Sv: Minisablar?

Du är inte ett dugg knasig! Jag tycker det är underbart!

Lägg all din energi på att få hem honom nu så får vi höra då hur det gått.

Sköt om er, vi sitter troget här vid våra datorer och väntar på att få höra att ni fått komma hem.
 
Sv: Minisablar?

Va glad jag blir o höra om era framsteg! :) Har varit borta i helgen o inte kunnat kolla läget.

Du skall se Sablar...snart flyttar han hemifrån...*L*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill visa min dotter, apropå att inte vara så bra på språk-konversationer i skolan. Det är en kille som på engelska härmar hur det...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
480
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 867
Senast: Sezziyanen
·
Utrustning Jag har börjat rida en häst med bomlös sadel. HUR hittar man balans i en sådan? Den har ju inget djupare säte liksom. Därtill känns den...
Svar
5
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp