Bukefalos 28 år!

Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Vad skönt att ni fått komma hem! Se nu till att mysa riktigt ordentligt, låt de som kommer och hälsar på få städa, diska och ta med sitt eget fikabröd. Varför är inte det "standard"?

Sköt om er!

Kram Angelina
 
Sv: Minisablar?

Hääärligt!!!

Blodcirkulationen kommer sakta igång i tummarna igen... ;)
 
Sv: Minisablar?

Det kan du lita på att vi gör :love:

Hmm.. varför har ingen talat om för mig att bebisar är nattdjur? :cool: :D
Han sover som en fladdermus hela dagarna och kvicknar till på kvällen, inte brås han väl på sin mamma? :angel:
 
Sv: Minisablar?

Min mamma är förutseende och har bakat massor av kakor och bullar :) så det slipper jag.
Disken tar diskmaskinen hand om ;)
Annars lät det som en väldigt bra standard.. vem skriver till Göran P och kräver att det ska genomföras? :D
 
Sv: Minisablar?

Dom bästa är tagna med systemkameran så dom får du vänta lite på :p
Det är några som väntar på att bli upplagd på nätet.. bara Mats kan sluta vara så petig med Freddys lilla sida så får du se ;)
 
Sv: Minisablar?

Åh va skönt att ni har fått komma hem! Och ja bebisar är nattdjur, och dagdjur och vakna nästan jämnt när man behöver få sova en stund... ;) Så följ med i hans rytm ett tag så ni får sova ordentligt allihopa ibland ialla fall!
Glöm inte bort att njuta av honom och släpp bara in de besökare som ni känner att ni orkar med själva, helst sådana som man kan säga åt att de ska fixa mat, städa undan det värsta och stoppa i en diskmaskin och en tvättmaskin... ;)
 
Sv: Minisablar?

Ååååh, så skönt att ni är hemma!

All lycka även i framtiden... en fråga bara: var det Storebror som kom på namnet Freddy? :love:

Kramar från Hästveda!
 
Sv: Minisablar?

Vi gör framsteg, han somnade 01:30 igårkväll :D
vaknade vid 6.30 och ville ha käk.. sen sov han vidare till 10 (mera mat) och nu sover han igen efter att ha myst med mormor en stund.

Jag har det så jäkla bra så mamma och Mats hade storstädat innan jag kom hem.. så den biten slipper jag förutom lite småplock osv.
Ruskigt bortskämd är jag faktiskt :o

Myser gör jag 98% av min vakna tid :love:
 
Sv: Minisablar?

Det var jag och Mats som filosoferade fram namnet Freddy..inspirerade av Astrid Lindgrens Vi på Saltkråkan :love:

Storebror ville att han skulle heta Jonathan, ett jättefint namn
men jag är inte som jag ska och vågade inte döpa honom till det :(
Min bror som dog hette Jonny.. en annan släkting dog för inte så längesen som hette John. Därför tyckte jag det var läskigt att döpa honom till Jonathan när han låg och kämpade för sitt liv :cry:
Lite skrockfullt brukar dom ju säga att döden hämtar 3 st som går hand i hand.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 378
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel
Hästnyheter Smärtgränsen är nådd. Det skriver Länsstyrelsen Västerbotten i en skrivelse till regeringen, apropå veterinärbristen i norra Sverige.
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
315
· Visningar
20 123
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp