Bukefalos 28 år!

Mitt lilla projekt

Alltså - jag BEGRIPER inte vitsen med en duschkabin?

:banana:våga vägra duschkabin!:banana:

Bara en sån sak som att sifonen inte går att komma åt och rengöra liksom :wtf::turd:
gnwiqvtncziawf.jpg


Men nu allehanda snusk uppfiskat och den har blivit sanerad. Med klorin och skrubbsvamp :sneaky:
 
@Gnist: Jag är också allergisk mot duschkabiner. Dels tycker jag inte om att stänga in mig på det sättet och dels... tja, din bild illustrerar det rätt bra ;) :D

Särbon lobbade hårt för en kabin när jag fick vattenskadan åtgärdad men icke, här kör vi draperi och lös duschlist på golvet :up:
Har slängt ut min. Vad har du för duschlist?
 
En sådan här, Dusch&Vänd:

Lokalt tillverkad inte långt från där jag jobbar i Jämtland :D

Hmmm, vad är det för pris på den där 1600*1000 och går det att köpa via nätet eller måste man resa dit? Det undviker jag helst av den enkla anledningen att jag får satans ont i min invalidnacke/skuldra/arm om jag kör bil för länge.

Hopplöst att hitta dylika nånstans där de skickar till privatpersoner har jag noterat och lokalt har de bara 900*900*900 och det vill jag inte ha :meh:
 
Hmmm, vad är det för pris på den där 1600*1000 och går det att köpa via nätet eller måste man resa dit? Det undviker jag helst av den enkla anledningen att jag får satans ont i min invalidnacke/skuldra/arm om jag kör bil för länge.

Hopplöst att hitta dylika nånstans där de skickar till privatpersoner har jag noterat och lokalt har de bara 900*900*900 och det vill jag inte ha :meh:

Sök på Dusch&Vänd, den finns lite här och där. Jag köpte min på en Comfort i Östersund.

Edit: Det verkar som om det går att beställa direkt från fabriken :up:
 
Hmmm, vad är det för pris på den där 1600*1000 och går det att köpa via nätet eller måste man resa dit? Det undviker jag helst av den enkla anledningen att jag får satans ont i min invalidnacke/skuldra/arm om jag kör bil för länge.

Hopplöst att hitta dylika nånstans där de skickar till privatpersoner har jag noterat och lokalt har de bara 900*900*900 och det vill jag inte ha :meh:
På Biltema har de en i gummi som jag funderat på.
 
På Biltema har de en i gummi som jag funderat på.
Nackdelen med såna lister är ju att man måste limma fast dem på golvet och det känner jag mig inte jättepigg på, men jag får se vad jag kan hitta i butik, för såna som jag vill ha verkar hopplösa att beställa på nätet som privatperson
 
Nackdelen med såna lister är ju att man måste limma fast dem på golvet och det känner jag mig inte jättepigg på, men jag får se vad jag kan hitta i butik, för såna som jag vill ha verkar hopplösa att beställa på nätet som privatperson

Jag skulle aldrig limma fast något på golvet, det blir ett helvete vid rengöring. Som sagt, kolla med fabriken direkt för det fanns ett beställningsformulär.
 
Nackdelen med såna lister är ju att man måste limma fast dem på golvet och det känner jag mig inte jättepigg på, men jag får se vad jag kan hitta i butik, för såna som jag vill ha verkar hopplösa att beställa på nätet som privatperson
Mina föräldrar har en sån har för mig det funkar bra utan att den är fastlimmad.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag är så himla trött på att se djur behandlas på ett dåligt sätt. Jag är så less på att se djurägare med mottot "de överlever"- vadå...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: maalin_
·
Hästmänniskan Vi har köpt en gård med tillhörande ladugård. Nu är det brådis att få klart ett stall innan hästarna (två st) flyttar hem. Hur bygger...
2
Svar
37
· Visningar
5 273
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp