Bukefalos 28 år!

mitt nya projekt...

Sv: mitt nya projekt...

Ugh... Cita helt enastående, underbart!!!! Tycker värkligen du ska
hoppa på sadelmakar utbildning. Måste ta o apa effter ett annat nu kännt uttryck: de va en redi halleluja moment!!!

Du har nog satt griller i huvet på halva svenska befolkningen nu. Du må tro att det knepas & knåpas i stugorna nu.Ha ha....
 
Sv: mitt nya projekt...

men du...ponnyprakt säljer väl röda sadlar :-) både allround o dressyr
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: mitt nya projekt...

Kul att det forfarande är liv i tråden, det tyder på att folk är intresserade :)

Kul med kishti (stavas??) kommentar :D man tackar å bockar :bow::bow::bow:
 
Sv: mitt nya projekt...

Jag brukar inte gilla sånt där krimskrams ( ;) ) men det där var faktiskt riktigt tjusigt! :bow: Väldigt stilrent samtidigt som lite extra.
 
Sv: mitt nya projekt...

efter alla fina och värmande kommentarer så är jag taggad att starta upp "sadelomklädnad" skulle vara kul, men tidskrävande :)
 

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 313
Senast: Pinus
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 160
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 148
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp