Bukefalos 28 år!

Moderatorer

Sv: Moderatorer

I den mordiska katt-tråden var du min enda allierade tror jag, så hur kan jag INTE tycka om dig ;) :D :love:
Du/ni gör ett bra jobb, jag tycker man ska berömma varandra ibland också, det blir för mycket depp och neg. ibland. :)
 
Sv: Moderatorer

Jag försvarar då jag har samma åsikt och om någon behandlas fel :bow:

Jag håller med att det är för lite berömm & omtanke både här och i irl.
 
Sv: Moderatorer

A_K_N skrev:
Eftersom jag förmodar att det är mig du syftar på när det gäller "hon", lilla gumman :devil: så kan jag väl säga att du avslöjade dig själv.

Lilla WINGIL som med sååå stora bokstäver talade om att hon aldrig mer skulle visa sig här :rofl: och ändå dök upp gång på gång :o

Gud vad du är otrevlig! Gång på gång är du lika nedlåtande och otrevlig!
 
Sv: Moderatorer

Jag gillar er moderatorer :love: Vissa mer än andra ;), men oavsett så gör ni alla ett kanonjobb :banana: :bow:

*utan moderatorer stannar Buke*
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 186
Senast: Hedinn
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 258
Senast: Jeps
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 610
Senast: Nahar
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 120
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp